خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قزوین خبر داد:
حجت‌الاسلام یوسفی گفت: در مباحث قرآنی طرحی در حال تدوین داریم که با حمایت و عنایت مسئولان یک درمانگاه قرآنی در استان که نمونه‌اش در جای دیگر انجام نشده، ایجاد کنیم تا از ظرفیت‌های اساتید در مفاهیم، قرائت، حفظ قرآن و غیره بهره مند شویم.
کد خبر: ۹۵۹۵۷۶۲
|
۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۰:۵۳

قزوین_ به گزارش بسیج، سردار رستمعلی رفیعی آتانی فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین به همراه حجت الاسلام علی یوسفی مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان و سرهنگ علی قنبرلو مسوول معاونت اطلاعات سپاه صاحب الامر (عج) سپاه استان قزوین به مناسبت هفته عقیدتی سپاه و بسیج با آیت الله عابدینی نماینده ولی فقیه در استان قزوین دیدار کردند.

حجت الاسلام یوسفی در این دیدار ضمن گرامیداشت یاد شهدا بویژه شهید آیت الله مطهری گفت: به دلیل اهمیتی که نهاد مقدس سپاه به کار فکری، عقیدتی و اعتقادی قائل است، شاهدیم با وجود تجهیزات مدرنی که در وعده صادق برای دنیا به اثبات رسید؛ اما همچنان سپاه را یک مجموعه انسان محور می‌دانند نه تجهیزات محور و ثابت شده که قلب های پاک حواریون ولایت محل نزول امداد و نصرت الهی شده است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قزوین اظهار کرد: با همه توان استکبار جهانی، نصرت و معجزه الهی دیگری اتفاق افتاد و آنها حداقل در شمارش موشک و پهپاد هم نتوانستند عدد و رقم درستی به دنیا ارائه دهند و از طرفی هم نگران بیان واقعیت بودند که اگر عدد قطعی بگویند ممکن است رسوا بشوند.

وی بیان کرد: آمادگی‌های فردی از نظر معنوی و عبادی امروز سپاه پاسداران را هم در چشم دشمنان و هم در چشم دوستان به یک نیروی شکست ناپذیر تبدیل کرده است که باعث خوشحالی دوستان و نگرانی دشمنان شده است.

حجت الاسلام یوسفی ادامه داد: مجموعه حوزه نمایندگی ولی فقیه در سطح سپاه پاسداران به فضل و عنایت الهی به توفیقات خوبی رسیده و ماموریت‌های ولی امر مسلمین که ابلاغ فرمودند به درستی و با عنایت مسئولان به نحو شایسته‌ای انجام شده است.

وی یادآور شد: در مباحث قرآنی هم طرحی در حال تدوین داریم که با حمایت و عنایت مسئولان یک درمانگاه قرآنی در استان که نمونه‌اش در جای دیگر انجام نشده، ایجاد کنیم تا از ظرفیت‌های اساتید در مفاهیم، حفظ قرآن و غیره بهره ببریم و در جهت تحقق خواسته رهبری مبنی بر تربیت حافظان قرآن بتوانیم به تکالیف و وظایف خود عمل کنیم.

وی در پایان با تاکید بر تحکیم عهد و پیمان بین مسوولان استانی عنوان کرد: حواریون ولایت باید با ولی امر مسلمین تجدید عهد و پیمان کنند. امیدواریم بتوانیم در تحقق خواسته‌های مقام معظم رهبری وظایف خود را به نحو شایسته انجام دهیم.

 

انتهای پیام/۱۰۰۴

ارسال نظرات
پر بیننده ها