خبرهای داغ:
آبنوش به پارلمان های تخصصی مورد نیاز استان اشاره کرد و گفت: معلمان فرهیخته استان بهترین ظرفیت برای تشکیل یک پارلمان تخصصی فرهنگیان در استان است که این مهم می تواند الگویی برای سایر استان ها باشد
کد خبر: ۹۵۹۵۵۳۹
|
۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۴۸

قزوین_به گزارش بسیج، سالار آبنوش ظهر امروز در مراسم گرامیداشت هفته معلم در دانشگاه تربیت معلم قزوین ضمن اشاره به اهمیت جایگاه معلم اظهار داشت: جایگاه و شأنیت معلمی آنچنان ارزشمند است که آن را شغل انبیا می نامند و این جایگاه انسان سازی می تواند گره گشای مشکلات باشد.

منتخب مردم قزوین، البرز و آبیک به پارلمان های تخصصی مورد نیاز استان اشاره و بیان کرد: معلمان فرهیخته استان بهترین ظرفیت برای تشکیل یک پارلمان تخصصی فرهنگیان در استان است که این مهم می تواند الگویی برای سایر استان ها باشد.

وی معلمان را دارای ظرفیت های عظیمی دانست که بهره مندی از این ظرفیت ها فارغ از جناح بندی های سیاسی می تواند به پرورش نسلی آینده ساز کمک کند و عدم توجه به این ظرفیت هم خسارتی برای آینده کشور در بر دارد.

آبنوش با اشاره به رفتارهای غلط سیاسی مرسوم در آموزش و پرورش یادآور شد: اینکه با هر انتخابات، آموزش و پرورش دستخوش تغییرات سیاسی شود شایسته این قشر فرهیخته نیست چرا که جایگاه معلم و فرهنگ، جایگاهی ارزشمند است.

منتخب مردم قزوین البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی با تاکید مجدد به نقش مهم معلمان در راه اندازی پارلمان های تخصصی استان بیان کرد: امروز مشاهده می‌کنیم هرجا معلمان خوب و فرهیخته حضور داشتند، نسلی ارزشمند و دلسوز و متعهد و متخصص تربیت شده است.

وی اضافه کرد: مناسب است آموزش و پرورش به شایسته سالاری معروف و مشهور باشد و ظرفیت معلمان برای رفع مشکلات به کمک نمایندگان مجلس بیایید.

آبنوش در پایان ضمن گرامیداشت هفته معلم به معلمان، یاد و خاطره شهدای معلم را پاس داشته، با ذکر خاطره ای اهمیت جایگاه معلم را در پرورش نسل دلسوز و شایسته برای کشور یادآور شده و بر پیگیری دغدغه های معلمان تاکید کرد.

در این مراسم با حضور منتخب مردم قزوین البرز و آبیک در مجلس دوازدهم با اهدای لوح تقدیر و جوایزی از معلمان برتر و نمونه تقدیر شد.

 

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها