خبرهای داغ:

دبیر کنگره 12000 شهید آذربایجان غربی با سردار رجبی دیدار کرد

دبیر کنگره 12000 شهید آذربایجان غربی با فرمانده سپاه شهدای استان سردار محمدحسین رجبی ضمن حضور هیئت همراه دیدار و گفت‌وگو کرد.
کد خبر: ۹۵۹۵۳۲۱
|
۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۷:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان غربی، منصور یوسفی دبیر کنگره 12000 شهید آذربایجان غربی منصور یوسفی ضمن حضور عوامل اجرایی کنگره سردار محمدحسین رجبی فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی دیدار و گفت‌وگو کرد.

یوسفی در این دیدار ضمن ارائه گزارشی از نحوه عملکرد ستاد اجرایی کنگره و اقدامات انجام شده، درباره روند انجام فعالیت‌ها توضیحاتی ارائه داد و گفت: با همه توان و ظرفیت پای کار هستیم تا این کنگره در سال آینده به بهترین شکل اجرا شود.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی بر لزوم استفاده حداکثری از تمام ظرفیت‌های استانی اعم از درون‌سازمانی و برون‌سازمانی در راستای خلق کارهای فرهنگی فاخر و ارزشمند تاکید کرد و گفت: باید همه ظرفیت‌های موجود را به کار بگیریم تا فرهنگ ایثار و شهادت به نسل جدید کشورمان منتقل شود.

وی ضمن ابراز خشنودی از این که نسل انقلاب و نسل جدید ایران اسلامی با یکدیگر مانوس هستند، ادامه داد: باید تلاش کنیم این انس و الفت روز به روز بیشتر و عمیق‌تر شود چرا که جمهوری اسلامی به نسل متعهد، ایثارگر و فداکار نیاز دارد تا بتوانند امنیت کشورمان را حفظ کرده و روز به روز آن را تقویت کنند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار