حمایت دانشجویان و اساتید دانشگاه شهید باهنر از خیزش دانشجویان آمریکا

اساتید و دانشجویان دانشگاه شهید باهنر کرمان در مراسم تجمع و تریبـــون آزاد، در حمایت از خیزش دانشجویان آمریکا، در محوطه روبه‌روی تالار وحدت این دانشگاه شرکت کردند.
کد خبر: ۹۵۹۵۱۴۳
|
۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج، اساتید و دانشجویان دانشگاه شهید باهنر کرمان در مراسم تجمع و تریبـــون آزاد، در حمایت از خیزش دانشجویان آمریکا، در محوطه روبه‌روی تالار وحدت این دانشگاه شرکت کردند.

شرکت کنندگان در این تجمع، از اساتید و دانشجویان دانشگاه‌های آمریکا که به دلیل اعتراض به جنایت‌های رژیم صهیونیستی سرکوب و دستگیر شده‌اند، حمایت کردند.

اعضاء هیئت‌علمی، دانشجویان و کارکنان دانشگاه شهید باهنر کرمان، هم‌زمان با دانشگاه‌های سراسر کشور با تشکیل این تجمع، جنایات رژیم صهیونیستی در غزه و حمایت دولت آمریکا از این رژیم را محکوم کردند.

در بخش تریبون آزاد، حاضرین علاوه بر حمایت از خیزش دانشجویان و اساتید بیدار دانشگاه‌های آمریکا و اروپا در محکوم‌کردن جنایات رژیم صهیونیستی در غزه و همچنین اقدام پلیس آمریکا در ضرب و شتم دانشجویان و اساتید، با سردادن شعار‌های مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا این حرکت غیرانسانی و وحشیانه را محکوم کردند.

دانشگاهیان کرمان همچنین اعلام نمودند؛ چگونه کسانی که خود را مدعی آزادی بیان و حقوق بشر می‌دانند؛ آشکار آن را نقض می‌کنند و ما اکنون شاهد انتشار تصاویری تأسف‌برانگیز و شرم‌آور از برخورد خشونت‌بار آن‌ها هستیم.

شایان ذکر است سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی فرمانده سابق نیروی قدس سپاه و سیدالشهدای مقاومت بخشی از دوران تحصیلات دانشگاهی خود را در دانشگاه شهید باهنر کرمان گذرانده بود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار