خبرهای داغ:

بازدید میدانی رئیس سازمان مدیریت بحران کشور از بنا‌های آسیب دیده زلزله ۹۶

معاون وزیر و رئیس سازمان مدیریت بحران کشور از ساختمان‌های تخریب و رها شده زلزله سرپل ذهاب بازدید کرد.
کد خبر: ۹۵۹۴۸۲۰
|
۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، محمد حسن نامی دیروز در سفری دو روزه با هدف بازدید از برخی حوزه‌های مدیریت بحران و ساختمان‌های آسیب دیده از زلزله ۱۳۹۶ به استان کرمانشاه سفر کرده است.
رئیس سازمان مدیریت بحران کشور  گفت : مسؤلان دولت گذشته بدون توجه به وضعیت این بناها، با برگزاری یک جشن رسانه ای، اعلام کردند که بازسازی خرابی‌های زلزله تمام شده است.
نامی خاطرنشان کرد : مدیریت بحران کشور تلاش بسیاری داشتند که شامل تمام نهادها و دستگاهها در وزارتخانه های مختلف و نهادهای تحت هدایت مقام معظم رهبری می شود و بازهم این تلاش ها بیشتر خواهد شد تا حفاظت و حراست از جان و مال مردم بیشتر شود .
وی با اشاره به زلزله سرپل‌ذهاب و ساختمانهای فرهنگی ، اداری و مذهبی بازسازی نشده اذعان داشت : برابر قانون نباید به ادارات دولتی خسارتی پرداخت شود و بالاترین شخص هر سازمان باید ساختمانهای تحت تصدی خود را بیمه نماید که در مواقع خسارت بتواند از حق بیمه استفاده کند .
وی ادامه داد : اما در خصوص مساجد و مراکز فرهنگی برخی از ساختمانها هستند که آسیب دیده ولی هنوز بازسازی نشده اند و نیازمند اعتبار هستند و برخی مراکز دولتی هم باید مورد توجه قرار گیرند از آن جهت که مورد مراجعه مردم هستند و اگر بازسازی شوند می توانند بهتر به مردم خدمات رسانی کنند .
بازدید از آبشوران، قره سو، سالن‌های چند منظوره شهر کرمانشاه، بافت فرسوده کرمانشاه و... از دیگر برنامه‌های معاون وزیر است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار