خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین؛
حجت الاسلام یوسفی عنوان کرد: افتخار سپاه پاسداران مردمی بودن آن است، اعتماد بین سپاه و مردم یک اصل اساسی است.
کد خبر: ۹۵۹۴۷۱۱
|
۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۲:۵۷

قزوین_ به گزارش بسیج، حجت الاسلام علی یوسفی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در همایش حکمت مطهر که با حضور بسیجیان و کارکنان سپاه ناحیه امام سجاد علیه السلام شهرستان قزوین، شهردار و اعضای شورای شهر اقبالیه و رؤسای ادارات این شهر در حسینیه حضرت ابوالفضل برگزار گردید اظهار داشت: سپاه پاسداران به عنوان مجموعه‌ای که امروز با تدبیر حکیمانه بنیان‌گذار جمهوری اسلامی به اقتدار رسیده است و به عنوان یک مجموعه انسان محور در مقابل مجموعه‌های تجهیزات محور توفیقاتی کسب کرده است که از نظر محاسبات عادی قابل تصور نیست.  

این مسئول خاطرنشان کرد: امام خمینی(ره) فرمودند؛«ما انقلابمان را باید به تمام جهان صادر کنیم» و امروز می بینم انقلاب ما به دانشگاه‌های آمریکا رسید، امروز آرمان‌های انقلاب ما به دنیا صادر شده است.

حجت الاسلام علی یوسفی بیان کرد: در قانون اساسی، سپاه تحت عنوان نیروی سپاه پاسداران جمهوری اسلامی عنوان شده است و محدود به ایران نیست چرا که این انقلاب نیاز به پاسداری دارد.

وی عنوان کرد: پاسدار به معنای عام کسانی هستند که از ارزش‌ها، دین و اسلام پاسداری می‌کنند، فلسفه تشکیل سپاه و بسیج نیز ترویج این تفکر بود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین گفت: در عملیات وعده صادق شاهد امداد و نصرت الهی بودیم چرا که دشمن متوجه نشد چطور مورد حمله واقع شده است.

حجت الاسلام علی یوسفی با بیان اینکه سپاه جان فدای مردم است یادآور شد: افتخار سپاه پاسداران مردمی بودن آن است، اعتماد بین سپاه و مردم یک اصل اساسی است و در عملیات وعده صادق شاهد بودیم تمام کسانی که نسبت به اسلام و ایران اهمیت قائل بودند به وجد آماده و سپاسگزار سپاه بودند و محبت خود را ابراز می‌کردند.

این مسئول ضمن بیان اینکه عملیات وعده صادق معادلات دنیا را برهم زد اظهار کرد: برای اولین بار در چند قرن اخیر، دنیا شاهد یک جنگ انسانی، شجاعانه و اخلاقی بود، جبهه مقاومت مطمئن شد تکیه گاه محکمی دارد و ملت‌های مرتجع اعراب منطقه بیش از هر زمان دیگری به اسلام ناب تمایل پیدا کردند و این موج به شدت در حال شکل گیری و گسترش است.

حجت الاسلام یوسفی در پایان با بیان اینکه جمهوری اسلامی صلح طلب است اما جنگ بلد افزود: وعده صادق مصداق آیه «وَ مَا رَمَیْتَ إِذْ رَمَیْتَ وَ لَٰکِنَّ اللَّهَ رَمَیٰ» بود، این آغازی بر پایان رژیم غاصب صهیونیستی و رزمایش واقعی برای ریشه کنی این غده سرطانی از پیکر جهان اسلام بود.

 

انتهای پیام

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار