خبرهای داغ:

نظریات آیت‌‌الله مطهری همچنان در جهان سرآمد است

حجت‌الاسلام محمد قنبری بارونی گفت: نظریات آیت‌الله مطهری در بسیاری از زمینه‌ها همچنان سرآمد بوده و مورد بررسی و تامل قرار می‌‌گیرد و تالیفات ایشان همواره منبع موثقی برای علما و فضلا است.
کد خبر: ۹۵۹۴۵۸۷
|
۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان غربی، حجت‌الاسلام محمد قنبری بارونی مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه چالدران امروز 8 اردیبهشت در همایش بزرگداشت روز معلم و مقام شهید مطهری که در چالدران برگزار شد، گفت: نظریات آیت‌الله مطهری همچنان در بسیاری از زمینه‌ها، علوم و فنون سرآمد است تا جایی که شاهد هستیم تالیفات ایشان توسط بسیاری از دانشمندان،علماء و فضلا مورد بررسی و تامل قرار می‌‌گیرد.

وی با بیان اینکه فعالان فرهنگی، سیاسی و اجتماعی در جبهه انقلاب اسلامی باید سعی کنند آیت‌الله مطهری را بیش از گذشته و بهتر از دیگران بشناسند و ایشان را به نسل جدید کشورمان معرفی کنند، ادامه داد: این دانشمند فرزانه به معنای واقعی کلمه فردی بود که مسائل را موشکافانه مورد بررسی قرار می‌داد.

حجت‌الاسلام بارونی با بیان اینکه آیت‌الله مطهری با نگاه علمی و کاملا مسلط و کارشناسی مسائل را تایید یا رد می‌کردند، اضافه کرد: نسبت به مسائل روز جامعه از جمله سینما، مطبوعات و ... نگاهمتمایز و بسیار متفاوت از سایر کارشناسان و اندیشمندان داشتند و واقعا شخصیت علمی ممتازی به شمار می‌‌روند.

وی با بیان اینکه آیت‌الله مطهری در عرصه‌های علمی، سیاسی و پژوهشی همچنین مدارج معنوی به جایگاه بالایی دست یافتند، ادامه داد: با وجودی که سالیان زیادی از شهادت رسیدن ایشان می‌گذرد ولی هنوز نیز نام و یاد این مرد فرزانه و عالم جلیل‌القدر جهانیان را به تحسین وا می‌دارد.

این مسئول هفته معلم را یک فرصت ارزشمند برای زنده نگه داشتن یاد و راه این مرد تاریخ‌ساز دانست و اضافه کرد: چنانچه زندگی‌نامه ایشان را مطالعه کنیم، خواهیم فهمید تا چه اندازه زندگی ایشان سرشار از فراز و نشیب بوده است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار