جشن‌های دهه کرامت جلوه‌ای از ارادت ملت ایران به اهل بیت (ع) است

معاون فرهنگی سپاه شهدای آذربایجان غربی از اجرای 6 عنوان برنامه شاخص به مناسبت بزرگداشت دهه کرامت خبر داد و گفت: جشن‌های ویژه دهه کرامت جلوه‌ای زیبا از ارادت و علاقه ملت بزرگ ایران اسلامی به ساحت قدسی اهل بیت(ع) به ویژه امام رضا(ع) و حضرت معصومه(س) محسوب می‌شود.
کد خبر: ۹۵۹۷۳۴۷
|
۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۷:۲۵

مجتبی حاجی‌زاده معاون فرهنگی سپاه شهدای آذربایجان غربی در گفت‌وگو با بسیج از آذربایجان غربی ضمن اینکه فرا رسیدن دهه کرامت به عبارتی سالروز میلاد باسعادت حضرت معصومه(س) و امام رضا(ع) را تبریک گفت، افزود: در ایام پیش‌رو 6 عنوان برنامه شاخص در سراسر استان اجرا خواهد شد که با عنوان رویداد ملی و سراسری برکت ایران به مرحله اجرا گذاشته می‌شود.

وی جشن سراسری «خواهری برادری» با هدف تکریم مقام والای حضرت معصومه(س) و امام رضا(ع) را مورد اشاره قرار داد و افزود: این جشن در 35 نقطه استان اعم از ورزشگاه‌ها، مراکز پرتردد جمعیتی و ... اجرا خواهد شد، فضاسازی محیطی در این راستا صورت می‌پذیرد.

معاون فرهنگی سپاه شهدای آذربایجان غربی به اجرای پویش در بستر فضای مجازی با محوریت عکس، فیلم و دل‌نوشته، عملیات روشنگری «جان من» به صورت نمایشگاهی با همت خواهران بسیجی، برپایی مسابقات کتابخوانی با عنوان «ایران جوان بمان»، اکران و نمایش فیلم در پایگاه‌‌های مقاومت بسیج، جشنواره فرهنگی و هنری بُشری با محوریت سازمان بسیج جامعه زنان سپاه شهدای آذربایجان غربی، تکریم دختران شهدا، جشن ریحانه و ... را مورد اشاره قرار داد.

این مسئول به برپایی جشن ویژه‌ای ضمن حضور ابوذر روحی خواننده سرودهای انقلابی با محوریت سازمان بسیج دانش آموزی سپاه شهدای استان در حسینیه اعظم ثارالله اعظم ارومیه را مورد اشاره قرار داد و بیان داشت: این مراسم با حضور دختران عزیز شهرمان با شکوه‌ هر چه ‌تمام‌تر برگزار خواهد شد.

وی برپایی جشن کرامت را به نوعی آیین شکرگزاری و سپاس‌گذاری ملت بزرگ ایران اسلامی از ساحت قدسی حضرت معصومه(س) و امام رضا(ع) دانست و ادامه داد: این روز را به معنای واقعی کلمه و از صمیم قلب پاس می‌داریم تا عشق و ارادت خودمان نسبت به اهل بیت(ع) را به منصه ظهور برسانیم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار