خبرهای داغ:
شاهرود_ مدیر سازمان حج و زیارت استان سمنان گفت: کمیته محلی زیارتی برای اولین بار در کشور و در استان سمنان راه اندازی گردیده تا در برنامه‌های سازمان حج و زیارت استان همکاری‌ها و مساعدت نمایند.
کد خبر: ۹۵۹۴۵۰۸
|
۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۸

به گزارش خبرنگار بسیج، پنجمین جلسه کمیته محلی زیارتی شهرستان شاهرود با حضور مدیریت سازمان حج و زیارت استان سمنان، مدیرعامل شرکت مرکزی کارگزاران استان، مدیران دفاتر زیارتی، مدیران و عوامل کاروان‌های زیارتی، روحانیون و مداحان بعثه مقام معظم رهبری و کلیه فعالان زیارتی در محل این کمیته برگزار شد.
محمد ابراهیمی دبیر کمیته محلی زیارتی شهرستان شاهرود در این نشست با تشکر از همه فعالان زیارتی شهرستان که در برنامه‌های شهرستانی حضور فعال دارند، به تشریح برنامه‌ها و اهداف تشکیل کمیته محلی زیارتی و ارائه گزارش عملکرد چهارماه تشکیل کمیته پرداخت.
قدرت الله چتری مدیر سازمان حج و زیارت استان سمنان نیز در رابطه با کمیته محلی زیارتی شهرستان‌ها و همکاری مدیران و مردمی بودن کمیته محلی زیارتی شهرستان‌ها تاکید و به توضیحاتی در رابطه با اقدامات سازمان حج و زیارت استان مبنی بر بکارگیری نیروی جوان در مدیریت سفر‌ها اشاره و بر استفاده از همه ظرفیت‌ها تاکید کرد.
وی اعلام کرد: کمیته محلی زیارتی برای اولین بار در کشور و در استان سمنان راه اندازی گردیده که با حضور این کمیته بتوان در برنامه‌های سازمان حج و زیارت استان همکاری‌ها و مساعدت‌های لازم صورت پذیرد.
در ادامه جلسه اعضاء کمیته محلی زیارتی به گفتگو پرداخته و در رابطه با بحث ارز و دلار، سن و سال عوامل اجرایی، فرودگاه و پرواز‌های هوایی، آخرین وضعیت اعزامها، شرح وظایف و اختیارات کمیته محلی زیارتی و ... به ایراد مطالبی پرداختند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار