به همت عوامل گشت رضویون حوزه بسیج ثامن الائمه(ع) و پایگاه بسیج شهید کامیاب ابرده علیا بخش شاندیز طی یک عملیات نامحسوس شبانه، سارق خودرو در روستای حصار سرخ بخش شاندیز دستگیر شد.
کد خبر: ۹۵۹۴۳۱۲
|
۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج استان خراسان رضوی از طرقبه شاندیز، طی گزارشی مبنی بر سرقت خودرو یک شهروند از محله ابرده علیا شاندیز، عوامل تیم گشت رضویون حوزه بسیج ثامن الائمه(ع) بخش شاندیز و پایگاه بسیج شهید «کامیاب» ابرده علیا شاندیز در راستای تامین امنیت پایدار و ایجاد امنیت اجتماعی مردم در سطح محلات شهر و روستاهای بخش شاندیز که شبانه در حال گشت‌زنی بودند سارق خودرو مذکور را تحت تعقیب و رصد تیمی قرار دادند.

در نهایت با تلاش‌های فراوان بسیجیان گشت رضویون و پشتیبانی فرماندهی انتظامی طرقبه شاندیز، بعد از حدود ۴۰ دقیقه سارق را به همراه خودرو سرقتی در محله حصار سرخ شاندیز دستگیر کردند و به نیروهای انتظامی شهرستان تحویل دادند.

در طول ۴ ماهه گذشته این سومین بار است که به همت عوامل گشت رضویون بسیج در گشت‌های شبانه و ایجاد امنیت پایدار در محلات شهر و روستاهای بخش شاندیز، سارق یا سارقان به همراه اموال سرقتی دستگیر و به نیروهای انتظامی شهرستان تحویل داده شدند.

گفتنی است: عوامل گشت رضویون حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت بسیج ناحیه مقاومت بسیج طرقبه شاندیز در راستای ایجاد امنیت پایدار و با هدف تامین امنیت اجتماعی مردم در سطح محلات شهر و روستاهای شهرستان و کمک به کاهش جرم و ناهنجاری‌های اجتماعی در سطح شهر و روستاهای طرقبه شاندیز با انجام ماموریت در سه موضوع؛ سرقت، مشروبات الکلی و مواد مخدر با عوامل نیروی انتظامی شهرستان همکاری مضاعفی دارند‌.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار