تیم های شهید گیلاسی و آرمان از شهر شاندیز در رشته دموی دانش آموزی و بزرگسال در مسابقات بین المللی روبوکاپ آزاد ایران ۲۰۲۴در دانشگاه علوم و تحقیقات تهران مقام قهرمانی را کسب کردند.
کد خبر: ۹۵۹۳۳۴۴
|
۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۹:۱۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج استان خراسان رضوی از طرقبه شاندیز مسابقات بین المللی روبوکاپ آزاد ایران ۲۰۲۴، در تاریخ ۲۷ الی ۳۱ فروردین ماه ۱۴۰۳ در محل دانشگاه علوم و تحقیقات تهران برگزار شد و ۲ تیم رباتیک از شهر شاندیز در این دوره از مسابقات مقام قهرمانی را کسب کردند.

بنابراین گزارش؛ تیم «شهید گیلاسی شاندیز» در رشته دموی دانش آموزی به سرپرستی محمد حسام گیلاسی شاندیز و تیم «آرمان» به سرپرستی حمید داوودی شاندیز در رشته دموی بزرگسال از مرکز رشد شهید آوینی ناحیه مقاومت بسیج شهرستان طرقبه شاندیز در این دوره از مسابقات بین المللی روبوکاپ آزاد ایران که در محل دانشگاه علوم و تحقیقات تهران برگزار شد موفق به کسب مقام قهرمانی شدند.

این مسابقات با حمایت بنیاد ملی نخبگان و معاونت علمی ریاست جمهوری برگزار شد و قهرمانان از امتیازات ویژه بنیاد ملی نخبگان بهره مند خواهند شد، در این مسابقات تیم های حائز رتبه اول به مسابقات جهانی راه می یابند.

لازم به ذکر است: ۳۰ آبان ماه لغایت ۳ آذر ماه ۱۴۰۲ نیز در نمایشگاه بین المللی تهران ۲ تیم دانش آموزی و یک تیم دانشجویی از مرکز رشد شهید آوینی ناحیه مقاومت بسیج شهرستان طرقبه شاندیز در مسابقات بین المللی فیراکاپ شرکت کردند و موفق به کسب رتبه های برتر در این مسابقات بین المللی شدند.


انتهای پیام/

 

 
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار