خبرهای داغ:

مراسم سومین سالگرد شهادت سردار حجازی برگزار شد

سومین مراسم سالگرد شهادت سرلشکر شهید سید محمد حجازی در حسینیه سردار شهید علی هاشمی ناحیه حمیدیه برگزار شد
کد خبر: ۹۵۹۴۲۸۲
|
۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۷:۲۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در ناحیه حمیدیه؛سومین مراسم سالگرد شهادت سرلشکر شهید سید محمد حجازی با حضور مسئول اداره اطلاعات، فرماندار، بخشدار، فرماندهان حوزه‌ها و بسیجیان در حسینیه ناحیه حمیدیه برگزار شد

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام رضا علیه السلام حمیدیه با بیان اينکه سردار حجازی در فرماندهی جامعیت داشت و در سطح استراتژی و راهبردی فرماندهی می کرد، یادآور شد: سردار حجازی در مسئولیت های مختلف موفق بود چرا که جامعیت داشت و در کنار روحیه عملیاتی روحیه فرهنگی بالایی داشت و موجب رشد و شکوفایی بسیج شده بود.

 

سرهنگ پاسدار موسی حیاوی افزود سردار حجازی فردی اخلاق مدار، ولایتمدار و با اخلاص بود، تاکید کرد: سردار حجازی فردی انقلابی و علاوه بر اینکه در حوزه عملیاتی تبحر خوبی داشت در حوزه های فرهنگی، اجتماعی فردی موثر بود. پدر شهید حجازی از متدین و خیرین اصفهان بود و در منزل شان روضه اباعبدالله الحسین (ع) برگزار می شد.

 

در ادامه سخنران برنامه آقای مقدم از حضور شهید در دوره‌های مختلف پس از جنگ، در مقطعی که داعش با هجوم همه جانبه در عراق حضور داشت و احتمال می رفت بغداد و نجف و دیگر مناطق را به تصرف در آورد حاج قاسم سلیمانی وارد عراق شد و چند قرارگاه مهم در بغداد و دیگر مناطق برپا کرد و داعش را عقب راند.

 

وی افزود: دشمن با القای یاس و ناامیدی تلاش می کند در جبهه حق تاثیر گذار باشد چون دشمن می بیند جبهه حق در حال پیشرفت است و قوی کردن اراده ها باعث خواهد شد تا دشمن نتواند موفق شود.

 

مقدم در پایان سخنرانی خود گفت سردار شهید حجازی همچون سردار رشید اسلام سردار سلیمانی دارای شخصیتی انقلابی و پیرو ولایت فقیه و در میدان نبرد با دشمن خستگی ناپذیر بودند که در راه جهاد برای اسلام و مسلمین به شهادت رسیدند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها