خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه درناحیه سپاه هندیجان از اعلام بیش از ۴۰ برنامه های متنوع هفته عقیدتی و گرامیداشت سالروز استاد شهید آیت الله مطهری همراه با مراسمات غبارروبی مزار مطهر شهدا درهندیجان خبرداد.
کد خبر: ۹۵۹۴۲۵۳
|
۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۱۰

حجت الاسلام والمسلمین سعید نجفی گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در هندیجان با اعلام برنامه های هفته عقیدتی و تبریک این هفته و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و شهید آیت الله مطهری اظهار داشت : برنامه های متنوعی از جمله غبارروبی مزارمطهر شهدا و نشست های عقیدتی و روشنگری و ترویج سیره عملی و اندیشه استاد شهید مطهری در شهرستان هندیجان برگزار می شوند .

وی افزود:در سطح شهرستان و حوزه های مقاومت بسیج خواهر و برادر و حوزه دانش آموزی و پایگاه های مقاومت بسیج هندیجان و روستاها و بخش چم خلف عیسی، سایر اقشار بسیج و مدارس شهرستان هندیجان برنامه های خوب و تاثیر گذاری در هفته عقیدتی برگزار خواهند شد.

حجت الاسلام والمسلمین سعید نجفی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه سپاه هندیجان عنوان نمود : ترویج آثار ارزشمند ستاد شهید آیت الله مطهری، جلسات حلقات صالحین با موضوعات گرامیداشت شهید مطهری و مقام والای معلم و نواختن زنگ انشا معلم و شرکت پایوران و بسیجیان در نماز جمعه و فضا سازی محیطی هفته عقیدتی از عمده اقداماتی هستند در دراین هفته عقیدتی اجرایی می شوند .

وی درپایان از تلاش های مربیان عقیدتی و رابطین عقیدتی و معلمین و دیگر عوامل در ناحیه ، حوزه ها و پایگاه ها و گردان ها و سایر اقشار در برگزاری کلاس های عقیدتی تشکر نمود .

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار