تبریز- نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با تبریک سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، اظهارداشت: سپاه مدافع انقلاب در برابر تهدیدات داخلی و خارجی است.
کد خبر: ۹۵۹۳۲۰۴
|
۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام  سید محمدعلی آل هاشم در جمع جمعی از فرماندهان سپاه استان و اعضای شورای تامین، افزود: سپاه نقش بسیار مهمی در تحقق اهداف دارد این نیروی عظیم نظامی به عنوان پاسدار و مدافع انقلاب اسلامی در برابر تهدیدات داخلی و خارجی عمل می کند.

وی با بیان اینکه سپاه حفظ امنیت داخلی را برعهده دارد، ادامه داد: این نهاد انقلابی با هر گونه تهدید امنیتی به نظام و امنیت داخلی و ارزش ها مقابله و امنیت مردم را تامین می کند.

حجت الاسلام آل هاشم اضافه کرد:  سپاه پاسداران در رابطه با دفاع از اصول و ارزش های انقلاب اسلامی سپاه نقشی بی بدیل و در حفظ استقلال ملی نقشی برجسته دارد.

سپاه مدافع انقلاب در برابر تهدیدات داخلی و خارجی است

امام جمعه تبریز گفت: سپاه در عرصه های مختلف نقش آفرینی کرده و در سایه همدلی سپاه و نیروهای مسلح امروز نظام اسلامی در اوج اقتدار است و این مرهون هوشمندی و تدابیر رهبر انقلاب است.

حجت الاسلام آل هاشم با گرامیداشت هفته ارتش و فرا رسیدن سالروز شهادت محمد قرنی؛ اولین رئیس ستاد مشترک نیروهای مسلح افزود: شهید قرنی اولین شهید ترور انقلاب است که پیش از انقلاب سال ها در زندان بود و از ارتش خارج شد و پس از چند ماه که از حضور در ستاد مشترک می گذشت به دست گروهک فرقان به شهادت رسید.

سپاه مدافع انقلاب در برابر تهدیدات داخلی و خارجی است

ارسال نظرات
آخرین اخبار