برگزاری بیش از ۷۰۰ برنامه به مناسبت دهه کرامت در آذربایجان شرقی

تبریز- رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی از برگزاری بیش از ۷۰۰ برنامه در دهه کرامت در استان خبر داد.
کد خبر: ۹۵۹۷۸۱۸
|
۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام اسکندری گفت: بمناسبت دهه کرامت، 1۶ دوره جشن های مردمی زیر سایه خورشید و بیش از ۷۰۰ مورد برنامه در کل استان آذربایجان شرقی برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به برگزاری جلسات مختلف استانی و کشوری جهت برنامه ریزی گرامیداشت دهه کرامت و خجسته میلاد حضرت فاطمه معصومه(س) و حضرت امام علی بن موسی الرضا(ع)، افزود: جلسات متعددی بصورت حضوری و یا ویدئو کنفرانس برای برنامه ریزی گرامیداشت این دهه مبارک تشکیل شده است که در جلسات استانی، اعضای این ستاد برنامه های مختلفی را برای اجرا در طول دهه کرامت پیش بینی نموده اند.

حجت الاسلام اسکندری اجتماع بزرگ دختران همزمان با میلاد حضرت معصومه(س) و روز دختر در مصلای تبریز را یکی از این برنامه ها برشمرد و اضافه کرد: غباروبی مزار شهدا، دیدار با خانواده های شهدا و جانبازان، تجلیل از پیرغلامان، تجلیل از علما، برگزاری جشن تکلیف دختران، برپایی جشن های خیابانی، برگزاری دوره های سبک زندگی رضوی و تکریم از دختران شهدا از دیگر برنامه های شاخص دهه کرامت در استان خواهد بود.

وی همچنین به اجرای برنامه های کاروان شادی نسیم کرامت در محیط پیرامونی بقاع متبرکه استان اشاره کرد و برگزاری همایش های ویژه بزرگداشت امامزادگان در سطح استان را از برنامه های پیش بینی شده بهمین مناسبت خواند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار