خبرهای داغ:
شاهرود_ همایش پیاده روی به یاد شهدای ورزشکار به همت هیئت ورزش های همگانی شهر بسطام و بسیج ورزشکاران شهرستان شاهرود برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۹۲۹۴۳
|
۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۲:۰۸

به گزارش خبرنگار بسیج، همایش پیاده روی به مناسبت روز شهدای ورزشکار در شهر بسطام با حضور جمعی از مسئولین و ورزشکاران هیئت ورزش همگانی این شهر برگزار شد.
در این همایش پیاده روی، شرکت کنندگان با حضور در گلزار شهدای این شهر،  ضمن بزرگداشت این روز، یاد و خاطره تمام شهدا و به ویژه شهدای ورزشکار شهر بسطام بویژه شهید شاخص سید ضیاءالدین مطلبی در رشته کشتی را گرامی داشتند.
همچنین اعضای این هیئت و مسئولین شورای اسلامی شهر بسطام و مسئول بسیج ورزشکاران شهرستان شاهرود با حضور در آرامگاه نوجوان کشتی گیر، «پهلوان پیمان رضا شاطری» که بر اثر مرگ مغزی جان چندین نفر را از مرگ نجات داده بود، فاتحه‌ای قرائت کردند.
این برنامه با حضور در پارک شهید مطهری بسطام و اجرای برنامه‌های متنوع و برگزاری مسابقه به پایان رسید.
این برنامه به همت هیئت ورزش‌های همگانی، شورای اسلامی شهر بسطام و بسیج ورزشکاران شهرستان و ورزش بسیج سپاه شهرستان شاهرود برگزار شد.
طبق مصوبه سال ۱۴۰۱ شورای عالی انقلاب فرهنگی، اول اردیبهشت سالروز تولد شهید ابراهیم هادی در تقویم رسمی کشور به عنوان روز «شهدای ورزشکار» نامگذاری شده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار