خبرهای داغ:

عملیات وعده صادق موجی از شادی را به ارمغان آورد

مسئول عقیدتی و سیاسی انتظامی آذربایجان غربی گفت: عملیات پیروزمندانه وعده صادق موجی از شادی را در بین مسلمانان جهان به ویژه در بین کشورمان مسلمان به ارمغان آورده است.
کد خبر: ۹۵۹۲۳۲۷
|
۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۵:۳۶

حجت‌الاسلام حامد زکی، مسئول عقیدتی و سیاسی انتظامی آذربایجان غربی، در گفت‌وگو با ایکنا از آذربایجان غربی ضمن ابراز خشنودی از  اقدام قهرمانانه نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در حمله موشکی و پهپادی به مواضع رژیم غاصب و جنایتکار اسرائیل، گفت: پاسخ محکمی به جنایت اخیر علیه‌ کنسولگری جمهوری اسلامی ایران داده شد.

وی ضمن تاکید بر اینکه اقدام مدبرانه و حکیمانه فوق نشان داد نظام مقتدر جمهوری اسلامی حقوق ملت خود را با هیچ‌کس و هیچ چیز معامله نمی‌کند، ادامه داد: تا وقتی که نظام و ملت پشتیبان یکدیگر هستند هیچ کسی نمی‌تواند به کشور ما گزندی بزند.

وی با بیان اینکه به طور قطع برکات این اقدام شجاعانه محدود به ساحت امنیتی و نظامی نیست، ادامه داد: این رویداد به طور قطع باعث افزایش قدرت نرم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خواهد شد.

مسئول عقیدتی و سیاسی انتظامی آذربایجان غربی ارتقای عزت دینی، تقویت اعتماد به نفس امت اسلام، ایجاد شادی و سرور در سراسر جهان اسلام را از جمله برکات این رویداد عظیم دانست و خاطرنشان کرد: این حرکت ظفرمندانه دل خانواده‌ شهدای هشت سال دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم را به معنای واقعی کلمه شاد کرد.

حجت‌الاسلام زکی با بیان اینکه نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران صرف‌نظر از اینکه در چه پست، مقام و جایگاهی باشند به معنای واقعی کلمه حامی و همراه ملت هستند، ادامه داد: به پشتوانه یکدیگر هر تهدیدی ولو بزرگ و موذیانه را می‌توانیم دفع کنیم.

ارسال نظرات