خبرهای داغ:

ارتش شمالغرب از نظر آمادگی دفاعی در بهترین شرایط قرار دارد

فرمانده قرارگاه منطقه ای شمالغرب ارتش گفت: ارتش شمالغرب از نظر آمادگی دفاعی در بهترین شرایط قرار دارد.
کد خبر: ۹۵۹۲۱۵۹
|
۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۰:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان غربی، امیر سرتیپ سیروس امان اللهی فرمانده قرارگاه منطقه ای شمالغرب ارتش در نشست خبری گرامیداشت روز ارتش با اشاره به اقدامات نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در مقابله با جنایت رژیم صهیونیستی، گفت: این اقدامات تنها گوشه کوچکی از اقدامات بازدارندگی نیروهای مسلح توسط ستاد کل و همه نیروهای نظامی و انتظامی کشوری بود چراکه برای حراست از مرزها با کسی تعارف نداریم.

وی تصریح کرد: برای ٢٩ فروردین ماه امسال برنامه های مختلفی تدارک دیده شده است و یگان های تحت کنترل در استان های زیرپوشش شمالغرب رژه نیروهای مسلح را برگزار می‌کنند.

این مسئول گفت: غبارروبی مزار شهدا، دیدار با نماینده ولی فقیه در استان، دیدار با خانواده معظم شهدا و ده‌ها عنوان برنامه دیگر برای این ایام تدارک دیده شده است.

وی ضمن ابراز خشنودی از اینکه نیروهای مسلح نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به ویژه ارتش سلحشور از نظر آمادگی دفاعی در بهترین شرایط قرار دارد، گفت: به طور قطع جوانان برومند ایران اسلامی با استفاده از تسلیحات نظامی قادر هستند هر تهدیدی را در نطفه خنثی کنند.

فرمانده قرارگاه منطقه ای شمالغرب ارتش در خصوص اقدامات‌ زیرساختی و احداث واحدهای مسکونی به تعداد ٢٣ هزار واحد در کل کشور، گفت: اخیرا اقدامات خوبی برای واگذاری مسکن برای کارکنان انجام شده و در همین راستا منازل ١٠۶ واحدی قوشچی در دهه ارتش امسال تحویل کارکنان خواهد شد.

وی ادامه داد: عملیات احداث ۵۶٠ واحد مسکن ملی در ارومیه نیز در حال اجراست و در کوتاه ترین زمان ممکن تحویل متقاضیان شده و فاز دوم احداث ٧٢٠ واحدی طرزیلو بزودی آغاز خواهد شد.

این مسئول بیان کرد: دو بیمارستان ارومیه و تبریز مشغول ارائه خدمات بهداشتی و درمانی هستند و الحاقیه هایی برای توسعه بخش های مختلف انجام شده است.

امیر امان الهی گفت: از طرح های ٣١ گانه لبیک، ١٧ طرح مشمول نیروی انسانی و رفع مشکلات معیشتی و بهبود وضعیت پرسنل در حال اجراست.

فرمانده قرارگاه منطقه ای شمالغرب ارتش همچنین گفت: منتظر اجرای همه توافقات موافقتنامه با شورای عالی و مسوولان استانی و شهرستانی در خصوص نحوه واگذاری زمین های ارتش اروميه هستیم تا ما نیز به سهم خود در این زمینه گام برداریم.

ارسال نظرات