خبرهای داغ:
سردار فدوی در چهارمحال و بختیاری:

مطمئن باشیددشمن پشیمان خواهد شد

سردار فدوی در مراسم بزرگداشت شهادت سردار مجاهد محمدرضا زاهدی در چهارمحال و بختیاری گفت: ما جز نابودی رژیم صهیونیستی راضی نمی شویم و ان شاءالله انتقام سختی خواهیم گرفت.
کد خبر: ۹۵۹۰۶۳۳
|
۲۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۸:۲۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ مراسم بزرگداشت شهیدالقدس سرلشگر پاسدار محمدرضا زاهدی، باحضور خانواده معظم این شهید مجاهد، اقشار مختلف مردم، پیشکسوتان ایثار و شهادت، رزمندگان استان چهارمحال و بختیاری و سخنرانی سردار فدوی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مصلی بزرگ امام خمینی(ره) شهرکرد برگزار شد.

سردار فدوی در این مراسم ضمن تقدیر از حضور باشکوه مردم استان چهارمحال و بختیاری در مراسم بزرگداشت شهیدالقدس محمدرضا زاهدی، گفت: انقلاب اسلامی همان اسلام است و آنچه دلدادگان انقلاب اسلامی انجام داده اند، انجام تکلیف بر اساس فرمایشات امامین انقلاب بوده و این افتخار بزرگی برای جبهه انقلاب اسلامی است.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی،مبنای انقلاب را اسلام ناب دانست که  مکتب انسان سازی است و با اشاره به گسترش جبهه حق وانقلاب اسلامی در طول دهه های گذشته پس از شروع نهضت امام خمینی(ره)،  افزود: آمریکا و مستکبران از شروع انقلاب تاکنون حتی یک روز نبوده که از دشمنی با انقلاب دست بردارند و همواره دشمن نظام جمهوری اسلامی هستند.

این مقام ارشد نظامی تصریح کرد:  امروز جبهه‌ی حق انقلاب اسلامی گسترده شده است و این همان چیزی است که بنیانگذار انقلاب اسلامی آن را هدف گذاری کرده بود.

سردار فدوی افزود: در تمام این سالها خیل بسیار بسیار بزرگی از ملت ما و دلدادگان انقلاب تا پای جان برای انجام تکلیف به میدان آمدند و در این مسیر یک سری از ستارگان درخشیدند که کارنامه درخشان شهید زاهدی نشان می‌دهد او ستاره‌ای بود که در این راه قدم گذاشته و جان سپارد.

سردار فدوی با اشاره به انواع توطئه های دشمنان در عرصه های مختلف تصریح کرد: اگرچه دشمن حمله نظامی را کنار گذاشته، چون جرأت آن را ندارد؛ اما در صد‌ها جبهه از جمله جبهه‌های اقتصادی، رسانه ای، فضای مجازی، فرهنگی، اجتماعی و ترکیبی وارد جنگ شده است، اما وعده خداوند است که جبهه حق پیروز است نه شیطان.

سردار فدوی گفت: کاملترین عاقبت بخیری شهادت است آن هم به دست خبیث‌ترین و جنایت کارترین دشمنان و شیاطین.

وی افزود: رزمندگان و ملت ایران اطمینان داشته باشند که سخت پای کار هستیم تا وعده حق محقق شود.

سردار فدوی، خاطرنشان کرد: واکنش متفاوت کاخ سفید در مقابل جنایت رژیم صهیونیستی در حمله به سفارت ما در سوریه و شهادت سردار زاهدی و همرزمان ایشان، اثبات این حقیقت است که فهمیده اند پای کار ایستاده ایم تا پای جان... .

وی، تشکیل تیپ قمربنی هاشم علیه السلام از دل لشگر امام حسین علیه السلام با نقش آفرینی سردار شهید محمدرضا زاهدی را یکی از زیباترین جلوه های دوران دفاع مقدس برشمرد و گفت: شهید زاهدی دست پرورده مکتب انقلاب اسلامی بودند و به بالاترین پاداش این مکتب یعنی شهادت دست یافتند که آن هم به دست شرورترین افراد روی زمین اتفاق افتاد.

وی با بیان اینکه همه انسان‌ها می‌توانند مانند شهید زاهدی باشند، چرا که خلقت انسان‌ها توسط خداوند متعال یکسان است، فقط می‌بایست که به تکالیفمان عمل کنیم، بیان کرد: خدا را شکر در زمانی هستیم که نقطه عطفی در شیعه و مسلمانی است و در زمان انقلاب اسلامی به دنیا آمده‌ایم که این توفیق بسیار بزرگی است.

سردار زاهدی افزود:  هرجایی کارها دلی، زبانی و عملی برای خدا انجام شده، سریع تر نتیجه گرفته ایم و امروز هم باید در عرصه های مختلف مراقبت کنیم که در حزب خدا باشیم  که طبق وعده خداوند در قرآن؛ حزب غالب و پیروز است و به تکالیفی که خدا گفته است عمل کنیم.

سردار فدوی با بیان اینکه وضعیت کشور با دهه های گذشته قابل مقایسه نیست، تصریح کرد: ما جز نابودی رژیم صهیونیستی راضی نمی شویم و ان شاءالله انتقام سختی خواهیم گرفت و ملت ما اطمینان داشته باشند که الان مسئولین سپاه با 45 سال تجربه، تحت فرماندهی فرمانده کل قوا هستند و تحت دستور امام خامنه ای مدظله العالی عمل خواهیم کرد.

وی گفت: مطمئن باشید ان شاءالله خداوند این بار هم بهترین نتیجه را برای ما رقم خواهد زد، آنچنان اقدامی که دشمن پشیمان خواهد شد.

جانشین فرمانده کل سپاه در پایان با تشکر از مردم استان چهارمحال و بختیاری بخاطر حضور در میدان های مختلف و همچنین مراسم بزرگداشت شهیدالقدس سردار محمدرضا زاهدی، یاد و خاطره 2500 شهید این استان را گرامیداشت .

گفتنی است؛ حجت الاسلام والمسلمین  اخلاصی داماد سردار شهید محمدرضا زاهدی هم طی سخنان کوتاه ضمن اشاره به ویژگی های بارز معنوی و اخلاقی این مجاهد شهید، از حضورباشکوه مردم استان چهارمحال و بختیاری در مصلی امام خمینی(ره) شهرکرد به مناسبت بزرگداشت شهادت فرمانده تیپ قمربنی هاشم علیه السلام در دوران دفاع مقدس تشکر کرد.

گفتنی است؛ فرزندان و برادر شهید زاهدی نیز در این مراسم که با خیل کثیری از اقشار مختلف مردم، نیروهای نظامی و انتظامی و یادگاران دفاع مقدس برگزار شد، حضور داشتند.

ارسال نظرات