محفل انس با قرآن کریم و ضیافت افطاری به یاد و خاطر شهداء راه قدس در شبکه بهداشت ودرمان شهرستان لردگان برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۹۰۲۷۶
|
۱۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۰:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ همزمان با بیست و ششمین روز از ماه مبارک رمضان محفل انس با قرآن کریم و تفسیر قرآن مجید به یاد و خاطره شهدای غزه و شهدای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و همراهانش در حمله رژیم صهیونیستی به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در سوریه بویژه سرلشکر شهید محمدرضا (علی)زاهدی، در شبکه بهداشت و درمان شهرستان لردگان با حضور کارکنان شاغل و بازنشسته و مسئولین شهرستانی برگزار شد.

در این مراسم معنوی قاریان ممتاز قرآن به تلاوت آیات نورانی جزء بیست و ششمین پرداختند و در ادامه بخشی از آیات تفسیر شد.

 درحاشیه این مراسم نورانی تعداد۳۰۰پرس غذای گرم طبخ به یاد و خاطره شهدای غزه بویژه سرلشکر شهید محمدرضا زاهدی، تقدیم ایتام شهرستان شد.

شایان ذکراست: مراسم بزرگداشت شهیدالقدس سردار محمدرضا (حاج علی) زاهدی فرمانده دلاور تیپ قمربنی هاشم علیه السلام در دوران دفاع مقدس و مجاهد سرافراز جبهه مقاومت در استان چهارمحال و بختیاری روز  دوشنبه ۲۰ فروردین ساعت ۱۳:۳۰ در مهدیه مصلای امام خمینی «ره»شهرکرد برگزار می شود.

گفتنی است؛ سرلشگر شهید زاهدی جزو مؤسسان تیپ حضرت قمربنی هاشم علیه السلام استان چهارمحال و بختیاری بود که از ابتدای تأسیس یگان رزم استان در سال ۱۳۶۱ در نامگذاری این تیپ نقش داشته و فرماندهی تیپ را برای سالیانی نیز بر عهده داشتند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار