خبرهای داغ:

بزرگداشت شهادت خادمان ملت در سپاه استان

آیین بزرگداشت خادم الرضا شهید آیت الله ابراهیم رئیسی رئیس جمهور و هیئت همراه در سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام برگزار شد.
کد خبر: ۹۶۰۰۴۴۹
|
۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ سردار علی محمد اکبری در این مراسم با تبریک و تسلیت شهادت رئیس جمهور و عزیزان همراه ایشان، گفت: شهادت هنرمردان خداست. شهید آیت الله رئیسی خادم امام رضا علیه السلام بود و در روز میلاد آن امام به شهادت رسید.

فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام حضور خادمان آستان قدس رضوی به همراه پرچم متبرک در جمع پاسداران سپاه استان را با توجه به شهادت آیت الله رئیسی مایه آرامش دانست و افزود: در 46 سال گذشته فراز و نشیب های بدتر را پشت سر گذاشته ایم . جمهوری اسلامی در بحران ها رشد و نمو پیدا کرده است.

سردار علی محمد اکبری،  تصریح کرد: ما ولی نعمت داریم، ولایت داریم و ولایت به ما آرامش می دهد.

وی با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب تأکید کرد: شهادت شهدای راه خدمت در روند پیشبرد امورات انقلاب خللی  ایجاد نمی شود.

سردار اکبری در توصیف خادم الرضا شهید آیت الله ابراهیم رئیسی و دو مرحله سفر به استان چهارمحال و بختیاری، گفت: شهید آیت الله ابراهیم رئیسی در مدت ریاست جمهوری، کارهای جهادی، بسیار ارزشمند و شبانه روزی داشت، منتها با استان ما مأنوسیت خاصی داشت.

در این مراسم حجت الاسلام والمسلمین  سرشته روحانی اعزامی از آستان قدس رضوی با کاروان زیرسایه خورشید نیز به تبیین گوشه هایی از شاخصه های شهید آیت الله ابراهیم رئیسی همچون جهادی بودن و اهتمام به خدمت رسانی و رسیدگی به محرومین پرداخت.

مداحی آقای خادمی از ذاکران آستان قدس رضوی از دیگر برنامه های این مراسم در حسینیه آیت الله بهاءالدینی سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار