خبرهای داغ:

پيام تقدیر سپاه‌ انصارالحسین(ع) همدان به پاس حضور بی‌نظیر مردم در راهپیمایی روز قدس

همدان- سپاه‌ انصارالحسین (ع) استان همدان طی پیامی از حضور بی‌نظیر مردم انقلابی و ولایی استان همدان در راهپیمایی روز قدس تقدییر کرد.
کد خبر: ۹۵۹۰۱۲۶
|
۱۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۵۶
پيام تقدیر سپاه‌ انصارالحسین(ع) همدان به پاس حضور بی‌نظیر مردم در راهپیمایی روز قدس

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سپاه‌ انصارالحسین (ع) استان همدان طی پیامی از حضور بی‌نظیر مردم انقلابی و ولایی استان همدان در راهپیمایی روز قدس تقدییر کرد.

در این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحيم

«روز قدس، روز اسلام است». حضرت امام خميني (ره)

به فضل الهی امسال روز قدس به معنای راستین یک روز جهانی شد و خروشی عظیم و گسترده مردمی علیه رژیم ستمگر و غاصب صهیونیسم شکل گرفت؛ احرار و آزادی‌خواهان که امروز در دنیا از به‌هم پیوستگی برخوردارند از این همه جنایت و قتل عام زنان و کودکان و نسل‌کشی و تخریب و آواره نمودن انسان‌ها به ستوه آمده و با حضور در خیابان‌ها فریاد حمایت از این مظلومین را سر دادند.

روزی که مردم انقلابی و متدین همدان افتخارآفرین نیز همگام و همنوا با  ملت بزرگ ایران و میلیون‌ها مسلمان و آزادی‌خواه در کشورهای مختلف و در لبیک به فرمان تاریخی حضرت امام خمینی(ره) و در عمل به فرامین ولی امر مسلمین حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای(مدظله العالی)، به میدان آمده و ضمن محکومیت جنایات وحشیانه اشغال‌گران قدس و ابراز همدردی با دل‌های داغدار و زخم خورده مردان و زنان صبـور، سلحشـور و مقاوم وکودکان بی‌گناه فلسطین و غزه مقاوم، برگ زرین دیگری را در تاریخ سراسر حماسه و افتخار همدان آفریدند.

حضور حماسی و دشمن‌شکن مردم در دفاع از آرمان مقدس فلسطین و حضور چشمگیر جوانان و نوجوانان عزیز نشان آگاهی و بصیرت مردمان این دیار سرافراز است که با حضور خود نشان دادند همچنان بر عهد خود با امام‌ خامنه‌ای (مد ظله العالی) برای مبارزه با رژیم منحوس و کودک‌کش صهیونیستی پایبند هستند.

سپاه انصارالحسین (ع) ضمن تقدير و تشكر از حضور حماسي و گسترده مردم شريف استان همدان در يوم ا... روز قدس، موفقيت همگان را در راستاي آرمان‌هاي بلند امام (ره) و منويات مقام معظم رهبري(مدظله العالي) از درگاه خداوند متعال مسئلت دارد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار