مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه گناوه:

زباله‌دان تاریخ میزبان رژیم غاصب صهیونیستی خواهد شد

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصار الحسین علیه‌السلام شهرستان گناوه در نشستی با جمعی از بسیجیان در حسینیه ثارالله گناوه گفت: زباله‌دان تاریخ میزبان رژیم غاصب صهیونیستی خواهد شد.
کد خبر: ۹۵۹۰۰۳۸
|
۱۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۲

زمان آن رسیده رژیم غاصب سرزمین فلسطین به زباله دان تاریخ بپیوندد

به گزارش خبرگزاری بسیج از گناوه، حجت‌الاسلام احمد احمد زاده با اشاره به تهدید دشمنان گفت: تمام منافقان داخلی و خارجی به این مهم نظر داشته باشند که حمله به منافع کشور ما عواقب زیادی به همراه دارد و دست دشمنان را از بازو قطع خواهیم کرد.

وی با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی از آغاز پیروزی تا کنون بر اساس اصل دفاع از مظلومان عالم ،کتاب و سنت ، از آرمان‌ها و ارزش‌های اسلامی، فلسطین و مجاهدین فلسطین حمایت کرده است، اظهار داشت: زباله‌دان تاریخ میزبان رژیم غاصب صهیونیستی خواهد شد.

وی افزود: امروز به برکت روز قدس و مقاومت و صبر تاریخی مردم غزه مسئله فلسطین تبدیل به مسئله اول جهان اسلام و بلکه دنیا شده و تمام آزادی‌خواهان دنیا خواهان برچیده شدن رژیم جعلی و خونخوار صهیونیستی هستند و چرا که چهره این غده سرطانی زشت صفت برای همگان شناسایی و روشن شده است.

وی در پایان خاطرنشان نمود: زمان آن رسیده رژیم غاصب صهیونیستی به زباله دان تاریخ بپیوندد و با برچیده شدن این غده سرطانی منطقه و جهان به آسایش می‌رسد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار