خبرهای داغ:
آیت الله فاضل لنکرانی با تشکر از حضور با شکوه مردمی در راهپیمایی روز قدس، شرکت در این مراسم را وظیفه ای انسان دانست و بیان داشت: این مردم در حمایت از حماسه آفرینی های مردم ستمدیده غزه حضور پیدا کردند.
کد خبر: ۹۵۹۰۰۲۳
|
۱۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۷:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج، آیت الله محمدجواد فاضل لنکرانی رئیس مرکز فقهی ائمه اطهار(ع) در حاشیه مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس در گفت و گو با خبرنگاران به حضور پر شکوه مردم ولایی و همیشه در صحنه قم برای حمایت از مردم مظلوم فلسطین اشاره و از حضور مردمی تقدیر کرد و گفت: این مردم در حمایت از حماسه آفرینی های مردم ستمدیده غزه حضور پیدا کردند.

وی در ادامه با اظهار خوشحالی از حضور در راهپیمایی و ادای وظیفه دینی در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، اظهار داشت: همه ما با حضور در راهپیمایی روز قدس به وظیفه انسانی و اسلامی خود عمل کردیم و مردم ما نیز پرشورتر از سال های گذشته در این مراسم شرکت کردند. 

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان اینکه ماهیت اسرائیل برای همه مردم دنیا روشن شده است، بیان داشت: صهیونیست های منحوسی که غیر از خود تمام انسانهای روی زمین را حیوان انسان نما پنداشته و قتل همه را لازم می دانند، مشغول به جنایت هستند و مردم دنیا امروز به خباثت آن ها پی بردند. 

وی با بیان اینکه نابودی اسرائیل یکی از آرمان های نظام جمهوری اسلامی، امام خمینی و رهبر معظم انقلاب بوده، خاطرنشان کرد: باید در این خصوص به درگاه خداوند شکر کنیم.

آیت الله فاضل لنکرانی در پایان خاطرنشان کرد: امیدواریم در این جمعه آخر ماه رمضان با دعای خیر امام زمان و به همت مردم غیور ایران و مسلمین جهان هرچه زودتر این غده سرطانی ریشه کن شود.

ارسال نظرات