خبرهای داغ:

بیانیه سازمان بسیج ورزشکاران استان همدان به مناسبت روز قدس

همدان-سازمان بسیج ورزشکاران استان همدان به مناسبت فرا رسیدن روز قدس و دعوت از مردم برای حضور پر شور در راهپیمایی این روز بیانیه‌ای صادر کرد.
کد خبر: ۹۵۸۹۲۵۹
|
۱۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴
بیانیه سازمان بسیج ورزشکاران استان همدان به مناسبت روز قدس

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سازمان بسیج ورزشکاران استان همدان در محکومیت جنایت رژیم صهیونیستی در حمله به سفارت جمهوری اسلامی ایران در دمشق و دعوت از مردم برای حضور پر شور در راهپیمایی این روز بیانیه‌ای صادر کرد.

متن بیانیه به شرح ذیل است:

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیم

الَّذينَ آمَنوا وَهاجَروا وَجاهَدوا في سَبيلِ اللَّهِ بِأَموالِهِم وَأَنفُسِهِم أَعظَمُ دَرَجَةً عِندَ اللَّهِ ۚ وَأُولٰئِكَ هُمُ الفائِزونَ﴿۲۰ توبه﴾

آنها که ایمان آوردند، و هجرت کردند، و با اموال و جانهایشان درراه خدا جهاد نمودند، مقامشان نزد خدا برتر است؛ آنها پیروز و رستگارند!

روز جهانی قدس با ژرف‌اندیشی و آینده‌نگری پیر فرزانه انقلاب، حضرت امام خمینی(ره) پایه‌گذاری شد تا مسئله فلسطین، به عنوان پاره تن جهان اسلام و قدس، قبله اول مسلمانان، هیچ‌گاه به فراموشی سپرده نشود.

اکنون در آستانه‌ روز جهانی قدس و در برهه‌ای از زمان که رژیم جعلی اسرائیل در جنگ با جنایات وحشیانه به خاک و خون کشیدن مردم مسلمان غزه و ترور فرماندهان گروهای مقاومت و اخیرا شهادت هفت تن از مستشاران نظامی جمهوری اسلامی در سوریه احساسات جهانیان را جریحه‌دار کرده است، پیوند ناگسستنی مردم ایران و مظلومان جهان اسلام را با حضور پرشور و شعور جامعه‌ بسیج ورزشکاران در راهپیمایی این روز بزرگ، مستحکم‌تر کرده و با حضور خود یک حماسه‌ ماندگار و بی‌نظیر خلق خواهند کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار