پیام فرمانده سپاه شهرستان گناوه به مناسبت ۱۲ فروردین

فرمانده سپاه انصار الحسین (ع) شهرستان گناوه با صدور پیامی فرا رسیدن ۱۲ فروردین روز جمهوری اسلامی ایران را تبریک گفت‌.
کد خبر: ۹۵۸۸۵۸۲
|
۱۲ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۹:۴۳

پیام فرمانده سپاه انصاالحسین (ع)شهرستان گناوه به مناسبت  ۱۲ فروردین روز جمهوری اسلامی ایران

به گزارش خبر گزاری بسیج از گناوه، سرهنگ پاسدار شهسوار حاجی پور فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) شهرستان گناوه به مناسبت فرارسیدن ۱۲فروردین پیامی به شرح زیر صادر کرد.
بسم الله الرحمن الرحیم
«یوم الله ۱۲ فروردین، سالروز تبلور مردم سالاری دینی و استقرار حکومت الهی در ایران است. وقتی ایران، یکدل و یکپارچه با فریادی رسا و رعدآسا به جمهوری اسلامی "آری" گفت و نهال نوپای انقلاب به بلوغ و شکوفایی رسید و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مستقر و تثبت گردید.
یوم الله دوازده فروردین سرآغاز حکومت مستضعفین و غلبه بر مستکبرین غاصبی است که آزادی و استقلال و عدالتخواهی این ملّت را بر نمی‌تابیدند، غافل از آن که ما وارثان آن امامی هستیم که فرمودند: «تا شرک و کفر هست مبارزه هست و تا مبارزه هست ما هستیم.»
اینک به پاس و به یاد آن انتخابات سرنوشت ساز و درخشان، جمهوری اسلامی ایران برفراز قلّه‌ی رفیع عزت و اقتدار و استقلال ایستاده است و به آینده‌ای روشن و پرامید و پر افتخار این سرزمین و عظمت آن می‌نگرد
اینجانب فرا رسیدن دوازدهم فروردین سالروز تاریخی تأسیس نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به رهبری امام خمینی (ره) که با پایداری و مقاومت ملت ایران استقرار یافت به مردم شریف شهرستان گناوه بویژه خانواده معظم و معزز شهدا ء و ایثارگران تبریک می‌گویم.

سرهنگ پاسدار شهسوار حاجی پور
فرمانده سپاه انصار الحسین علیه السلام شهرستان گناوه

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار