مدیر آموزش و پرورش ایرانشهر به همراه اخوان معاون برنامه ریزی فرمانداری ویژه، کارشناسان آموزش و ارزیابی عملکرد در پایگاه های اعتکاف علمی مدارس آتشدست و رسالت، فاروق اعظم و توحید حضور یافتند.
کد خبر: ۹۵۸۷۷۷۱
|
۰۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۴:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از ایرانشهر،صبح امروز مدیر آموزش و پرورش ایرانشهر به همراه آقای اخوان معاون برنامه ریزی فرمانداری ویژه، کارشناسان آموزش و ارزیابی عملکرد در پایگاه های اعتکاف علمی مدارس آتشدست و رسالت، فاروق اعظم و توحید حضور یافتند و بازدیدی برای رصد این فعالیت ها صورت گرفت.

حسین بامری مدیر آموزش و پرورش شهرستان ایرانشهر، با اشاره به حضور دانش آموزان به صورت روزانه و تمام وقت برای مطالعه، برنامه تقویتی و تست زنی در مدارس، گفت: در این پایگاه ها مواردی همچون خدمات مشاوره ای توسط گروه های جهادی، خیرین علمی و رتبه های برتر کنکور سراسری سال های گذشته، کلاس های تقویتی، برگزاری آزمون، مطالعه و رفع اشکال ارائه می‌شود و هدف از اجرای طرح اعتکاف علمی دانش آموزان، تقویت بنیه دانش آموزان و ارتقای معدل دانش آموزان در امتحانات و آزمون سراسری است.

وی ایجاد فضایی آرام و عاری از استرس برای دانش آموزان و استفاده از تجربیات هم دیگر را از مهم‌ترین ویژگی‌های اعتکاف علمی دانست و تصریح کرد: فراهم کردن محیطی امن برای مطالعه دانش آموزان هدف اصلی از اجرای طرح اعتکاف علمی دانش‌آموزان است.

ارسال نظرات