خبرهای داغ:
آیت‌الله شعبانی:

مشارکت مردم در تولید، محور اصلی شعار امسال است

همدان-نماینده ولی‌فقیه در استان همدان گفت: مشارکت مردم در تولید، محور اصلی شعار امسال است که دولت مردمی ایران قوی می‌تواند فرایند مناسبی برای تحقق این امر مهم ایجاد کند.
کد خبر: ۹۵۸۷۴۷۸
|
۰۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۰:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، آیت‌الله حبیب‌الله شعبانی‌موثقی در دیدار نوروزی استاندار همدان اظهار کرد: برگزاری انتخابات امری حساس است که با تلاش‌های استاندار و برگزارکنندگان و نیز مجموعه‌های ذیربط به سلامت برگزار شد.

وی افزود: برگزاری انتخابات سالم مهم‌تر از اصل برگزاری آن است که باعث پیشگیری از شائبه‌ها است و این مهم در استان همدان به خوبی محقق شد.

نماینده ولی‌فقیه در استان همدان عنوان کرد: مشارکت مردم در تولید، محور اصلی شعار امسال است که دولت مردمی ایران قوی می‌تواند فرایند مناسبی برای تحقق این امر مهم ایجاد کند.

وی با بیان اینکه مردمی‌سازی اقتصاد از ابتدای انقلاب اسلامی مطرح بود و تاکنون نظریاتی هم در این زمینه ارائه شده است، افزود: با همه‌ توان همراه دولت مردمی و انقلابی سیزدهم هستیم چراکه همراهی با دولت را همراهی با مردم می‌دانیم.

شعبانی‌موثقی تصریح کرد: قوانین دست و پاگیر بسیاری وجود دارد که مانع پیشرفت روند اقدامات دولت است و باید تمهیدات مناسبی برای رفع این موانع صورت گیرد.

وی ادامه داد: تمرکز اختیارات باید در دست استان‌ها قرار گیرد و استاندار و مسئولین استانی در اجرای برنامه‌ها اختیار عملکرد داشته باشند.

*تلاش همه‌جانبه برای تحقق شعار سال

استاندار همدان نیز در این دیدار گفت: با لبیک به فرمان مقام معظم رهبری، امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) در سال جدید مبنی بر «جهش تولید با مشارکت مردم»، همانند سال گذشته بر تلاش همه‌جانبه برای تحقق شعار سال تأکید داریم و فضای رشد تولید با مشارکت مردم را فراهم خواهیم کرد.

علیرضا قاسمی‌فرزاد با بیان اینکه از حمایت‌ها و هدایت‌های نماینده‌ ولی‌فقیه در استان در خلال امور، صمیمانه تشکر می‌کنیم، افزود: در سال گذشته با حمایت‌های رئیس‌جمهور و وزرای کشور و نیرو توفیقات بسیار خوبی در راستای رفع بحران آب شهر همدان  داشتیم و انتقال آب از سد تالوار و احداث تصفیه‌خانه شیخی‌جان انجام شد.

وی ادامه داد: در سال گذشته با وجود همه مشکلات، زمین موردنیاز برای احداث منازل مسکونی در راستای طرح نهضت ملی مسکن در کل شهرهای استان همدان تأمین شد.

استاندار همدان عنوان کرد: با وجود تلاش دشمنان برای کاهش مشارکت مردم در انتخابات به زیر ۱۰ درصد، اما با حضور مردم بصیر و هوشیار ایران اسلامی، قریب به ۵۰ درصد مشارکت در انتخابات ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی رقم خورد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار