خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه امام حسین(ع) شهرستان بوئین زهرا؛
مهرعلیا گفت :مهم ترین موضوع در امر جهش تولید، شناخت ظرفیت ها، چالش ها، فرصت ها و آسیب های تولید در کشور است
کد خبر: ۹۵۸۷۲۸۲
|
۰۴ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج استان قزوین ، سرهنگ غلامرضا مهرعلیا، فرمانده سپاه ناحیه امام حسین(ع) شهرستان بوئین زهرا، در گفتگوی با خبرنگار خبرگزاری بسیج به انتخاب عنوان اقتصادی شعار سال جدید توسط رهبر معظم انقلاب اشاره کرد و گفت : در دوازده سال اخیر انتخاب عنوان شعار سال توسط رهبر معظم انقلاب، موضوع اقتصادی بوده است و این نشان می دهد که مسأله اصلی کشور از نگاه رهبر معظم انقلاب اقتصاد و حل مشکلات اقتصادی کشور است. اگر اقتصاد کشور درست شود به مراتب آن مسائل دیگر کشور با توجه به وابستگی به اقتصاد و مسائل اقتصادی و معیشتی حل خواهد شد.  

وی در ادامه افزود : با توجه به فشارها و تحریم های بین المللی و برخی مشکلات زیربنایی کشور، تولید کلید مشکلات کشور است و اگر سرمایه گذاری در امر تولید به صورت زیربنایی و اساسی و بدون واسطه و با تکیه بر توان داخلی پیگیری و محقق شود، قطعاً خیلی از مشکلات اقتصادی در جامعه کاهش پیدا می کند. 

سرهنگ مهرعلیا، حضور مردم در همه مسائل را حل کننده مشکلات دانست و افزود : مردم بابصیرت و انقلابی ایران اسلامی در طول چهل و پنج سال از عمر پر برکت انقلاب اسلامی با حضور پر رنگ خود همه توطئه ها و نقشه های شوم دشمنان را خنثی کرده اند و در حقیقت، مردم ، محور اصلی شکل گیری، پیروزی و بقای انقلاب اسلامی در همه صحنه ها و بزنگاه های انقلاب اسلامی بوده اند و بدون شک جهش تولید و مسائل اقتصادی نیز با باید با محوریت مردم حل شود و حضور مردم در همه مسائل، حل کننده مشکلات است و مسئولین باید در امر جهش تولید و مسائل اقتصادی به قدرت واقعی مردم ایران اهمیت بدهند. 

فرمانده سپاه ناحیه امام حسین(ع) شهرستان بوئین زهرا ، در پایان سخنان خود، به اهمیت جهش تولید در حل مشکلات اقتصادی کشور اشاره کرد و گفت : مهم ترین موضوع در امر جهش تولید، شناخت ظرفیت ها، چالش ها، فرصت ها و آسیب های تولید در کشور است و بدون شناخت و آگاهی از این مسائل جهش تولید حاصل نمی شود. عدم توجه و نگاه به بیرون از مرزهای جغرافیایی کشور و تکیه بر توان و نیروی انسانی بااستعداد داخلی و مشارکت مردم در امر تولید می تواند جهش و شکوفایی اقتصادی را به بار بیاورد و مردمی سازی تولید می تواند یک راهبرد بسیار موفق در اداره کشور باشد به شرط اینکه مسئولین و دولتمردان در این امر همراه و همفکر مردم باشند. 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار