خبرهای داغ:
معاون خدمات شهری شهرداری اهواز گفت: ۲ اقامتگاه نوروزی برای اسکان مهمانان نوروزی در این کلانشهر فعال است.
کد خبر: ۹۵۸۷۱۰۸
|
۰۳ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان، علی شمس با اشاره به فعال بودن ۲ کمپ برای اسکان مهمانان نوروزی در اهواز گفت: اولین مکان نمایشگاه بین المللی خوزستان واقع در کیانپارس با ظرفیت حدود ۵۰۰ چادر به است.

وی پارک لاله اهواز را از دیگر کمپ‌های آماده سازی شده برای اسکان مهمانان نوروزی عنوان کرد و افزود: این پارک با ظرفیت بیش از ۴۰۰ چادر در کنار ساحل رودخانه کارون پذیرای مسافران است.


شمس ادامه داد: در این مکان‌ها، خدماتی مانند سرویس بهداشتی، استقرار اورژانس، نیروی انتظامی، آتش نشانی و معرفی ظرفیت‌های فرهنگی و گردشگری استان ارائه می‌شود.

معاون خدمات شهری شهرداری اهواز گفت: از هموطنان درخواست دارم که به استان خوزستان و شهر اهواز سفر کرده و از جاذبه‌های دیدنی آن به ویژه پل‌های موجود در این شهر دیدن کنند. دارا بودن دشت، کوه، رودخانه، بندر و آب و هوای مناسب در این فصل، خوزستان را از دیگر استان‌های کشور متفاوت کرده است.

وی با اشاره به استقرار ۱۹ کیوسک "از من بپرس" در سطح شهر برای اطلاع رسانی اماکن دیدنی به مسافران نوروزی، اضافه کرد: روشنایی تمام پل‌های موجود بر رودخانه کارون انجام شده که در شب جلوه بسیار زیبایی دارد.

شمس می‌گوید: ۵۰۸ چشمه سرویس بهداشتی در سطح شهر و پارک‌ها بازسازی شده و در اختیار عموم قرار دارد.

وی افزود: امیدواریم که تمامی مسافران نوروزی خاطرات خوبی را در شهر اهواز تجربه کرده و میزبان شایسته‌ای برای هم‌میهنان از سراسر کشور باشیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار