خبرهای داغ:
مدیر مخابرات منطقه خوزستان گفت: شبکه ارتباطی همراه اول در این شهرستان با نصب و راه‌اندازی دکل مخابراتی و سایت پرسرعت جدید در پادگان زرهی دزفول توسعه یافت.
کد خبر: ۹۵۸۶۰۹۴
|
۲۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان، رحیم فلاح زاده گفت: در ادامه اجرایی شدن عملیات طرح فاز ۹ توسعه و تقویت شبکه ارتباطی همراه اول برای بهره‌مندی مشترکان از خدمات مطلوب و با کیفیت و افزایش پوشش آنتن دهی و رفع نقاط کور در مناطق مختلف، سایت پرسرعت همراه اول جدید در پادگان زرهی شهرستان دزفول با تکنولوژی از نوع نسل ۲، ۳ و ۴ نصب و راه اندازی شد.

 

وی افزود: عملیات نصب و راه‌اندازی این سایت پرسرعت جدید همراه اول، با پیگیری و تلاش کارشناسان فنی حوزه معاونت سیار مخابرات منطقه خوزستان و پس از طراحی، مکان یابی و تأمین بستر زیرساخت شبکه و تجهیزات فنی با هدف تقویت و پایداری ارتباطات سیار در شهرستان اجرایی شده است.

 

فلاح زاده ادامه داد: با نصب و راه اندازی و وارد مدار شدن این سایت پرسرعت شهری به شبکه گسترده همراه اول، کانال‌های ترافیکی شبکه همراه اول افزایش یافت که ضمن رفع نقاط کور در محدوده اطراف این سایت باعث تقویت شبکه و پایداری ارتباطات سیار شده و مشترکان از خدمات با کیفیت و مطلوب و تبادل اطلاعات دیتایی با سرعت بالاتر بهره‌مند شدند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار