خبرهای داغ:
معاون بازرسی اداره کل صنعت، معدن و تجارت خوزستان گفت: از ابتدای اسفند تاکنون بیش از یک هزار و ۹۰۰ بازرسی از واحد‌های صنفی استان انجام شده است.
کد خبر: ۹۵۸۶۰۲۳
|
۲۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان، جباری در برنامه گفتگو ویژه خبری شبکه خوزستان افزود: از ابتدای اسفند ماه تاکنون یک هزار و ۹۷۱ بازرسی از واحد‌های صنفی و خدماتی استان انجام شده است.

وی افزود: در اجرای این طرح بازرسان ادارات صمت، تغزیرات حکومتی، سازمان جهاد کشاورزی، اتاق اصناف و اتحادیه‌ها بر روند توزیع کالا‌های اساسی و فعالیت‌های خدماتی نظارت می‌کنند.

وی ادامه داد:در بازرسی از واحد‌های صنفی و خدماتی ۸۳۴ پرونده تشکیل شده است که از این تعداد ۵۱۱ پرونده در بخش کالا و ۳۳۳ پرونده در بخش خدمات است.

معاون بازرسی اداره کل صنعت، معدن و تجارت خوزستان با اشاره به اینکه طرح نظارتی تا ۲۴ فروردین ادامه دارد، بیان کرد: از ابتدای امسال نیز تاکنون ۳۱۰ گشت مشترک با اداره کل تعزیرات حکومتی استان انجام شده است و برخی از واحد‌های صنفی اخطاریه پلمب گرفته اند.

جباری از تشدید نظارت بر واحد‌های صنفی و خدماتی خبر داد و اظهار داشت: تمامی این بازرسی‌ها در صبح و عصر حتی در ایام تعطیل انجام می‌شود.

توزیع میوه شب عید از ۲۴ اسفند

معاون اقتصادی و صنایع سازمان جهاد کشاورزی خوزستان گفت: در دمین سال متوالی ذخیره سازی میوه شب عید توسط تعاون روستایی و بخش خصوصی انجام شده است.

عبدالهادی فرخ تبار افزود: برای ایام عید بیش از ۴۰۰ تن سیب قرمز، سیب زرد و پرتقال تامسون ذخیره سازی شده است که از امروز توزیع آنها تا سوم فروردین ماه با نرخ مصوب در ۹۴ غرفه در سراسر کشور انجام می‌شود.

وی ادامه داد: با افزایش جوجه ریزی، وارادات گوشت گرم و ذخیره سازی گوشت‌های منجمد مشکلی در تامین و توزیع مواد پروتئینی وجود ندارد و با گشت‌های نظارتی و مشترک با واحد‌های صنفی متخلف برخورد می‌شود.

معاون اقتصادی و صنایع سازمان جهاد کشاورزی خوزستان بیان کرد: با همکاری اداره کل غله و خدمات بازرگانی خوزستان توزیع شکر و برنج در فروشگاه‌های معتبر، عامل‌های توزیع و فروشگاه‌های زنجیره‌ای در حال انجام می‌باشد.

فرخ تبار اظهار داشت: با اقدامات انجام شده توزیع کالا‌های اساسی و مواد پروتئنی در بازار و واحد‌های صنفی در حال انجام است.

گشت‌های نظارتی اتاق اصناف بر بازار

مدیر بازرسی و نظارت اتاق اصناف اهواز نیز در این برنامه گفت: روزانه ۸ تیم گشت اتاق اصناف و دو تیم گشت مشترک با تعزیرات حکومتی، صمت و جهاد کشاورزی بر روند توزیع کالا و خدمات در بازار نظارت می کنند.

صفدر شاه ولی افزود: همچنین اتاق اصناف نیز به سامانه ۱۲۴ متصل شده است و نظارت بر واحد‌های صنفی و خدماتی به صورت روزانه انجام می‌شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار