خبرهای داغ:
فرماندار کرمانشاه با بيان اينکه مردم بيش از هرچيز ديگری به امنيت نياز دارند، گفت: امروز با مجموعه اقدامات صورت گرفته شاهد ارتقاء امنيت در اين کلانشهر و احساس آن از سوی شهروندان هستيم.
کد خبر: ۹۵۸۵۸۱۰
|
۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، محمدرضا آمویی فرماندار کرمانشاه در مراسم تکريم و معارفه فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه، اظهار کرد: 57 درصد جمعيت کل و 82 درصد جمعيت شهری در کرمانشاه مستقر هستند و همين موضوع باعث شده تا آمار جرائم در مرکز استان بيشتر از ديگر نقاط باشد.
 
وی تصريح کرد: با اين حال طی يکی دو سال اخير اقدامات بسيار خوبی در‌ راستای کنترل جرائم شهر کرمانشاه صورت گرفته و امروز خوشبختانه می‌توانيم ادعا کنيم امنيت فعلی در‌ مرکز استان قابل قبول است.آمویی با بيان اينکه يکی از مطالبات به حق مردم امنيت است و بيش از هر چيز ديگری به اين مقوله مهم نياز دارند، گفت: خوشبختانه امروز با مجموعه اقدامات صورت گرفته خصوصا از سوي پليس شاهد ارتقاء امنيت در کرمانشاه و احساس ملموس آن از سوی شهروندان هستيم.فرماندار کرمانشاه امنيت را زيربنای توسعه در همه بخش‌ها دانست و گفت: همه واقف هستند اگر امنيت نباشد توسعه سياسی، اقتصادی، اجتماعی و ... نيز اتفاق نمی‌افتد.وی همچنين از زحمات فرمانده و مجموعه کارکنان انتظامی استان قدردانی کرد و گفت: با درايت سردار حاجيان و اجرای طرح های نوآورانه، امنيت در حال ارتقاء است و ان‌شاءالله اين امنيت زمينه‌ساز توسعه هرچه بيشتر استان در همه بخش‌ها خواهد شد.

آمویی در پايان با قدردانی از تلاش‌ها و زحمات شبانه‌روزی سرهنگ دليری و حضور ميدانی در همه مناسبت ها، برای وی در مسووليت جديد آرزوی موفقيت کرد و گفت: سرهنگ ياری هم از مديران توانمند انتظامی است و اميدوارم بتواند امنيت فعلی را‌ گسترش دهد.

ارسال نظرات