خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه در خطبه های پیش از نماز جمعه کرمانشاه گفت: دهه مبارک فجر زمان مناسبی برای معرفی ظرفیت های انقلاب اسلامی است.
کد خبر: ۹۵۷۵۲۱۲
|
۱۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، حجت الاسلام والمسلمین شمس اله جلیلیان در خطبه های پیش از نماز جمعه کرمانشاه که در مسجد جامع برگزار شد با بیان اینکه رهبری امام خمینی(ره) و اتحاد مردم عامل پیروزی انقلاب اسلامی بود، تصریح کرد: هیچ کس در آن دوران احتمال نمی داد که انقلاب اسلامی با آن سرعت پیروز شود.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه، با اشاره به اینکه در سال ۱۳۴۲ جرقه های انقلاب اسلامی شروع شد، افزود: با پیروزی انقلاب اسلامی، تفکر و جریان سومی در دنیا ایجاد شد.

وی با بیان اینکه ایدئولوژی، رهبری و مردم اضلاع یک انقلاب است، خاطرنشان کرد: حضور مردم به عنوان قاعده هرم انقلاب است و مردم با لبیک به رهبری امام خمینی (ره) پای انقلاب آمدند و اکنون نیز تا پای جان پای انقلاب ایستاده اند.
حجت الاسلام جلیلیان به ضرورت انعکاس خدمات انقلاب اسلامی در زمینه های مختلف تاکید کرد و گفت: طی حیات انقلاب اسلامی پیشرفت های زیادی در عرصه های مختلف ایجاد شده است، با این وجود مشکلاتی هم وجود دارد.
سخنران پیش از خطبه های نماز جمعه کرمانشاه در بخش دیگری از سخنان خود به اقتدار ایران اسلامی اشاره کرد و یادآور شد: امروز ملت ایران سرافراز در راه آرمان های انقلاب ایستاده اند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه اظهار کرد: سه عامل مهم اسلام، رهبری عالمانه و ملکوتی امام یعنی نقش ولی‌فقیه و مردم پیروزی انقلاب اسلامی را در برابر طاغوت رقم زدند.

وی با بیان اینکه دهه فجر هویت نظام انقلاب و ملت ماست و دنیا انقلاب اسلامی را با دهه فجر می‌شناسد، بیان کرد: این دهه مظهر و تجلی عزم ملی ملت ما است، انقلابی که مرهون حضور حماسی مردم در عرصه های مختلف آن است.

حجت الاسلام جلیلیان به انتخابات آتی اشاره و اضافه کرد: همه ما سرباز نظام، ولایت و خادم مردم هستیم، هرگاه دشمنی دشمنان بیشتر شده، حضور مردم در صحنه نیز بیش از گذشته شده است، مطمئن باشید در انتخابات نیز شاهد حضور گسترده مردم خواهیم بود.

ارسال نظرات