خبرهای داغ:
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خوزستان از برگزاری جشن نیکوکاری در مدارس با هدف تأمین مایحتاج ۵۴ هزار دانش‌آموز نیازمند و مورد حمایت این نهاد خبر داد.
کد خبر: ۹۵۸۵۴۹۷
|
۲۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان، جمال شیبه اظهار کرد: در آستانه نوروز، جشن نیکوکاری با همکاری سازمان دانش‌آموزی آموزش و پرورش، بسیج، صدا و سیما، مراکز نیکوکاری و همچنین مشارکت و همدلی اقشار مختلف مردم خیر و نیکوکار برگزار می‌شود.

وی افزود: کمیته امداد به صورت سراسری و با هدف ترویج خیر و احسان و جذب کمک‌های مردمی برای محرومان و نیازمندان در آستانه سال جدید برای تامین بسته‌های معیشتی و پوشاک و لوازم ضروری خانواده‌های نیازمند و همچنین جذب کمک‌های خیران، در سراسر کشور پایگاه‌هایی را در مدارس و میعادگاه نماز جمعه در شهرستان‌ها و استان‌هایی برپا می‌کند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خوزستان گفت: جشن نیکوکاری در مدارس با هدف تأمین مایحتاج ۵۴ هزار دانش‌آموز نیازمند و مورد حمایت و جمع‌آوری کمک‌های نقدی و غیر نقدی نیکوکاران در پایگاه‌های ثابت و سیار استان خوزستان شروع شده است و همچنان ادامه دارد.

وی بیان کرد: بر اساس نشست مشترک کمیته امداد و آموزش و پرورش، پویش تامین مایحتاج شب عید برای دانش‌آموزان نیازمند در سراسر استان خوزستان هدف‌گذاری شده است و امروز پس از زنگ نیکوکاری، مبالغ جمع‌آوری شده بین مدارس کم‌برخوردار توزیع می‌شود.

شیبه گفت: برای مشارکت دانش‌آموزان در امر کمک‌رسانی به مددجویان، پاکت‌های ویژه جشن نیکوکاری در مدارس توزیع شده است و از امروز این پاکت‌ها به عنوان هدایای دانش‌آموزان جمع‌آوری و تا قبل از پایان سال بین دانش‌آموزان نیازمند همان مدرسه و یا ناحیه آموزش و پرورش توزیع خواهد شد.

وی با بیان اینکه جشن نیکوکاری امسال عید همدلی است، عنوان کرد: مردم می‌توانند از طریق کد دستوری #۰۶۱*۸۸۷۷* یا شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۹۴۰۵۷۵ کمک‌های خود را تقدیم کنند. ادارات کمیته امداد در سطح استان خوزستان نیز آماده دریافت کمک‌های مردمی هستند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار