بازرس کل استان ایلام با تأکید بر رفع مشکلات کارخانه سیمان و مجموعه پتروشیمی دهلران، گفت: از ظرفیت این پروژه‌ها باید در راستای توسعه استان، شهرستان و ایجاد اشتغال بهره گرفت.
کد خبر: ۹۵۸۵۴۲۵
|
۲۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۳:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج، مالک روشنی عصر شامگاه امروز در جریان بازدید از پروژه‌های کارخانه سیمان و مجموعه پتروشیمی دهلران، اظهار کرد: در پتروشیمی دهلران اقدامات زیربنایی خوبی انجام‌گرفته است؛ ولی قابل‌قبول نیست که این همه هزینه انجام شده رها شود.

 

 وی با تأکید بر اینکه باید مشکلات این مجموعه احصا و برای رفع مشکل آن اقدام شود، تصریح کرد: آنچه که در استان برای حل و پیگیری مشکلات و راه‌اندازی این مجموعه قابل‌پیگیری است به جد دنبال و آنچه که از مرکز باید مطالبه شود به‌عنوان یک تکلیف از طریق مراجع مربوطه پیگیری خواهد شد.

 

 مدیرکل بازرسی استان ایلام بر ضرورت رفع موانع فعالیت و راه‌اندازی این پروژه تأکید کرد و گفت: باید از این ظرفیت در راستای توسعه شهرستان و استان و ایجاد اشتغال بهره گرفت و مطالبه مردم شهرستان برای راه‌اندازی مجدد این پروژه و رفع موانع آن، باید محقق شود.

 

 وی در خصوص کارخانه سیمان دهلران هم گفت: این پروژه با این حجم هزینه نباید بلاتکلیف بماند و باید همه مسئولان استان، پای‌کار بیایند و این پروژه تکمیل و وارد چرخه تولید شود.

 

 روشنی با اشاره به نظرخواهی‌ها درگذشته از این سازمان در مورد این کارخانه و اعلام نظرهای شفاف سازمان دراین‌خصوص، افزود: از این پروژه پشتیبانی کرده‌ایم و تأکید می‌کنیم که هر کسی به هر نحوی در این کار دخالت دارد باید کمک کند که این پروژه دراسرع‌وقت به تولید برسد و مردم از فواید آن بهره‌مند شوند.

ارسال نظرات