سردار رادان فرمانده انتظامی کشور و سردار کارگر رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کشور بهمراه فرماندهان انتظامی و مرزبانی استان ایلام از یادمان عملیاتی سردار شهید حسن باقری در منطقه فکه شهرستان دهلران بازدید بعمل آوردند. 
کد خبر: ۹۵۸۵۳۹۶
|
۲۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۵

 

به گزارش خبرگزاری بسیج، سردار رادان در حاشیه این بازدید،در خصوص تمهیدات پلیس برای تسهیل سفر کاروان‌های راهیان نور و مهمانان نوروزی،گفت: مناطق عملیاتی دوران هشت سال دفاع مقدس سرزمین نور هستند که این سرزمین‌ها برای بازدیدکنندگان و مراجعه‌کنندگان در قالب کاروان‌های راهیان نور رهآورد دارد.

وی با بیان اینکه نور این سرزمین‌ها که مزین به خون پاک شهدای دوران دفاع مقدس است در جانِ دل هر کسی که در این مناطق حضور پیدا می‌کند، می نشیند، افزود: رهآورد حضور در مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس، بهره‌مندی از حضور و برکت شهدا در راستای تداوم راه آنان است.

وی  با اشاره به تقارن ماه مبارک رمضان و ایام عید نوروز، گفت: در ایام نوروز به طور قطع شاهد سفر و رفت‌ و آمد مردم در نقاط مختلف کشور خواهیم بود و بخشی از مردم ما به سفر خواهند رفت که هم برای شادآمدی آنها و هم در راستای داشتن سفری ایمن برای مردم عزیز در طول مسیرها و جاده‌های کشور برنامه‌ریزی شده است.

 

وی افزود:کارکنان پلیس در سراسر کشور در جاده‌ها،شهرها و مناطق مرزی برای تامین امنیت مردم در آماده باش کامل هستند.

 

شهیدباقری در سال ۱۳۶۱ در منطقه فکه شمالی در شهرستان دهلران به فیض شهادت نائل آمد.

 

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار