فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) ایلام گفت: ۹۳ هزار و ۹۲۸ نفر دانشجو، دانش‌آموز و اقشار مختلف مردم ایلام به اردوهای راهیان نور و پیشرفت اعزام شدند.
کد خبر: ۹۵۷۱۱۹۲
|
۲۷ دی ۱۴۰۲ - ۲۳:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج ایلام، سردار جمال شاکرمی روز چهارشنبه در نشست قرارگاه هماهنگی و پشتیبانی راهیان نور ایلام در مورد اعزام کاروان‌های راهیان نور و پیشرفت ایلام اظهار کرد: ۹۳ هزار و ۹۲۸ نفر دانشجو، دانش‌آموز و اقشار به اردوهای راهیان نور، راهیان پیشرفت و زیارتی اعزام شدند که در این اردوهای راهیان نور شامل بازدید از مناطق عملیاتی جنوب و جنوب غرب در جغرافیای ایلام و خوزستان، راهیان پیشرفت بازدید از صنایع و کارخانه‌های بزرگ و اردوهای زیادتی نیز عمدتاً اعزام به مشهد مقدس بود.

 

 فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) ایلام افزود: امسال هفت هزار و ۵۰۰ نفر دانش‌آموز دختر و پسر اعزام شدند و تا شروع ماه رمضان اعزام دانشجویان و اقشار مختلف به محل یادمان‌های دفاع مقدس ادامه خواهد داشت و امسال به‌صورت ویژه از استان کردستان حدود سه هزار نفر به یادمان‌های ایلام اعزام داشتند.

 

 شاکرمی ادامه داد: نگاه‌ها در راهیان نور کشور و مرکز به سمت ایلام کشیده شده است و باید باتوجه‌به موقعیت ویژه ایلام در بحث دفاع مقدس زیرساخت‌های این یادمان‌ها توسعه یابد و هم اکنون یک هزار و ۲۰۰ متر حسینیه یادمان شرهانی آماده بهره‌برداری است که تا قبل از سال افتتاح خواهد شد و همچنین در قلاویزان حسینیه و سرویس‌های بهداشتی فراهم شده است.

 

 وی ادامه داد: یادمان میمک و حسینیه این منطقه نیازمند توجه و تخصیص اعتبار است و قرارگاه آیت‌الله حیدری ایلامی در روستای گُلان از توابع شهرستان مهران راه‌اندازی شده است.

 

 فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) ایلام گفت: سرویس‌های بهداشتی سه‌راهی جندالله در حدفاصل مهران - ایلام بهسازی شد و طراحی احداث یک حسینیه برای این مکان در دستور کار است که تاکنون برای آن ۳۰ میلیارد ریال اعتبار تأمین شده و تلاش‌ها برای تکمیل این حسینیه تا اربعین سال آینده و باهدف رضایت‌مندی زائران در راستای ارائه خدمات‌رسانی مطلوب به آنها است.

ارسال نظرات