خبرهای داغ:
امواج ناپایدار بارشی از یکشنبه ۲۰ اسفندماه استان کرمانشاه را در برگرفته و شاهد وزش باد و بارندگی‌های پراکنده در استان خواهیم بود
کد خبر: ۹۵۸۵۰۶۲
|
۲۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۱

سعید قاسمی رییس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان کرمانشاه در گفت و گو با خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، به جزئیات ورود این سامانه به استان اشاره کرد و گفت: بر اساس آخرین داده های هواشناسی، موجی کم رطوبت در روزهای یکشنبه و دوشنبه، ضمن افزایش نسبی دمای شبانه، در بعضی ساعات بارش‌هایی نیز (غالباً به شکل پراکنده) همراه با وزش باد و احتمالاً رعدوبرق برای سطح استان در پی خواهد داشت.

وی با بیان اینکه احتمال بارش در روز یکشنبه و در نیمه شمالی و نواحی شرقی بیشتر به نظر می‌رسد اضافه کرد: از روز سه شنبه تا پنجشنبه، به دلیل تقویت شرایط پایدار، پدیده قابل توجهی برای جو استان نخواهیم داشت.

رییس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان کرمانشاه ادامه داد: به دنبال این وضعیت، موج ناپایدار دیگری از روز جمعه تا اوایل هفته آینده جو منطقه را تحت تاثیر گرفته به تناوب سبب وزش باد و بارندگی در سطح استان می‌شود.

قاسمی یادآور شد: شرایط ناپایدار در اوایل هفته آینده از نمود بیشتری برخوردار خواهد بود و دمای هوای روزانه که تا روز دوشنبه تغییرات چندانی نخواهد داشت از روز سه شنبه تا پنجشنبه روندی افزایشی می‌یابد.

وی اضافه کرد: در ۲۴ ساعت گذشته هلشی با یک درجه زیر صفر و سومار با ۲۴ درجه بالای صفر به ترتیب سردترین و گرمترین مناطق استان بودند.

ارسال نظرات