خبرهای داغ:
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه گفت: در ایام نوروز امسال ۲۱ پایگاه ثابت، موقت و سیار این جمعیت در استان به صورت شبانه‌روزی آماده خدمت‌رسانی به مردم و مسافران نوروزی است.
کد خبر: ۹۵۸۵۰۶۰
|
۲۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، محمد باقر محمدی با بیان اینکه امدادگران و نجاتگران هلال احمر با تمام تجهیزات و به صورت شبانه روزی در طول این ایام آماده ارائه خدمات به مسافران نوروزی هستند، افزود: در حوزه جوانان نیز ۱۷ پست در ورودی شهرها برای راهنمایی مسافران نوروزی و نیز ایجاد فضای دوستدار کودک به منظور فعالیت های نقاشی و مسابقه کودکان فعال است.

وی با اشاره به آماده باش بودن تمام گروه های امدادی این جمعیت در طول ایام عید یادآور شد: تیم امداد هوایی و واکنش سریع این جمعیت نیز در فرودگاه شهید اشرفی اصفهانی کرمانشاه در این ایام به حالت آماده باش بوده تا در صورت نیاز به عملیات امدادرسانی از آنها استفاده شود.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه یادآور شد: همچنین ۳۰ تیم ۲ نفره سحاب این جمعیت در قالب طرح سفیران حمایت‌های امدادی و بشردوستانه به منظور توسعه خدمات امدادی و بشردوستانه و حمایتی در طول تعطیلات عید نوروز امسال در استان فعالیت خواهند داشت.

محمدی با اشاره به ورود ۲۴۶ نفر نیروی استخدامی جدید به جمعیت هلال احمر استان، ادامه داد: از نظر منابع نیروی انسانی خوشبختانه مشکلی نداریم و از توان امدادی این افراد در همه حوزه‌ها استفاده خواهد شد.

وی با اشاره به استقبال مسافران از ایجاد فضای کودک در پایگاه های بین راهی این جمعیت گفت: ایجاد خیمه های نماز در ورودی شهرها و اقامه نماز در آنها همچنین استقرار یک روحانی به منظور پاسخگویی به سوالات شرعی مسافران نیز امسال پیش بینی شده است.

ارسال نظرات