خبرهای داغ:
مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون سه هزار و ۵۸ واحد موتورخانه در سطح استان به طور رایگان بهینه‌سازی‌ شده است.
کد خبر: ۹۵۸۵۰۵۹
|
۲۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۸

 به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، ناصر حسینی افزود: در راستای مصرف بهینه گاز و جلوگیری از هدررفت این نعمت خدادادی، از ابتدای سال جاری سه هزار و ۵۸ واحد موتورخانه در سطح استان کرمانشاه در بخش های خانگی، اداری، تجاری و آموزشی بهینه‌سازی‌شده است.

وی افزود: پیش‌بینی می‌شود تا پایان سال جاری حدود سه هزار و ۲۰۰ واحد موتورخانه در سطح استان بهینه‌سازی شود.

مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه بیان داشت: بهینه‌سازی موتورخانه‌ها شامل سرویس دیگ و مشعل و عایق‌کاری لوله‌ها و مخازن آب گرم می‌شود که این امر ۱۰ تا ۱۵ درصد مصرف گاز را کاهش داده و باعث افزایش طول عمر تأسیسات موتورخانه‌ها می‌شود.

حسینی ضمن تأکید بر لزوم استفاده درست از گاز طبیعی، اعلام کرد: متقاضیان بهینه‌سازی می‌توانند با مراجعه به سایت GOC. NIGC. IR و ثبت شماره‌اشتراک خود در نوبت قرار بگیرند تا شرکت گاز در اسرع‌وقت نسبت به بهینه‌سازی موتورخانه‌های آنان اقدام کنند.

وی اضافه کرد: طرح اصلاح و بهینه سازی موتورخانه ها توسط شرکت ملی گاز ایران در سراسر کشور اجرا می شود و بهینه سازی موتور خانه های مشترکان خانگی، تجاری، اداری و مدارس از منابع داخلی شرکت ملی گاز و به صورت رایگان توسط مجریان ذیصلاح انجام می شود.

ارسال نظرات