خبرهای داغ:
همزمان با پنجمین روز از هفته منابع طبیعی طی مراسمی با حضور حجت‌الاسلام غفوری و ماموستا مرادی، امامان جمعه شیعه و اهل سنت کرمانشاه نهال دوستی غرس شد.
کد خبر: ۹۵۸۵۰۵۵
|
۱۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، همزمان با پنجمین روز هفته منابع طبیعی طی مراسمی نمادین یک اصله نهال وحدت توسط حجت‌الاسلام حبیب‌الله غفوری نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه با همراهی ماموستا عبدالرحمن مرادی امام جمعه اهل سنت کرمانشاه در محوطه مجتمع بعثت سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه کاشته شد.
حجت‌الاسلام حبیب‌الله غفوری نماینده ولی‌فقیه در استان کرمانشاه ضمن اشاره به پایداری دوستی شیعه و سنی، اظهار کرد: شیعه و سنی امروز با اتحاد و بستگی در کنار یکدیگر زندگی می‌کنند.وی در ادامه با اشاره به اهمیت منابع طبیعی، هفته منابع طبیعی را یک امر راهبردی بسیار مهم دانست و اظهار کرد: منابع طبیعی، میراثی است که از گذشتگان به ما ارث رسیده، لذا برای حفظ و استفاده درست و مطلوب از آن باید در مسیر کاشت بیشتر درخت که منشأ اجر و ثواب بسیار زیادی‌ست؛ همت ویژه‌ای داشت.
امام جمعه کرمانشاه ادامه داد: با توجه به اینکه ایران کشوری نیمه‌خشک است، همت در عرصه کاشت درخت با روش‌های استفاده مطلوب و صرفه‌جویانه از آب، باید ویژه باشد.
ارسال نظرات