خبرهای داغ:
رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمانشاه گفت: چهارشنبه‌سوری تکرار شدنی هست ولی سلامتی نه، به چه قیمتی باید به راحتی اعضای بدن خود را از دست بدهیم.
کد خبر: ۹۵۸۵۰۵۱
|
۲۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۱

آتش‌پاد غلامرضا رضایی، رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمانشاه امروز در گفت‌وگو با خبرنگارخبرگزاری بسیج در کرمانشاه، اظهار کرد: در آستانه چهارشنبه آخر سال(چهارشنبه‌سوری) هستیم که باید از تجربیات تلخ گذشته در این روز برای شادی زودگذر عبرت بگیرم. وی با بیان اینکه هر ساله علی‌رغم هشدارها شاهد خسارت مالی و جانی هستیم، گفت: چنانچه افرادی مبادرت به نگهداری مواد محترقه دارند برای جلوگیری از حادثه آن را اطلاع دهیم.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمانشاه با یادآوری حوادث تلخ سال گذشته چهارشنبه‌شوری در رابطه با قطع عضو، آسیب به چشم و...، اضافه کرد: چهارشنبه‌سوری تکرار شدنی هست ولی سلامتی نه، به چه قیمتی باید به راحتی اعضای بدن خود را از دست بدهیم.وی ادامه داد: در سرتاسر کشور با هماهنگی سازمان آتش‌نشانی کشور و خدمات ایمنی شهرداری تهران کمپین«نه به چهارشنبه‌سوری خطرناک» تشکیل شده و تا ان‌شاءالله امسال شاهد چهارشنبه‌سوری ایمن در کنار خانواده باشیم.

ارسال نظرات