خبرهای داغ:
سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه، گفت: پیش‌فروش بلیت سفرهای نوروزی از ۲۰ اسفند به صورت حضوری و غیرحضوری آغاز می‌شود.
کد خبر: ۹۵۸۴۸۹۴
|
۱۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۵

سید شهرام کهریزی در گفت‌وگو با خبرنگارخبرگزاری بسیج در کرمانشاه، اظهار داشت: با توجه به نزدیک شدن به ایام تعطیلات نوروزی پیش‌فروش بلیت سفرهای نوروزی از 20 اسفند به صورت حضوری در نمایندگی‌های تعاونی مسافربری، باجه متمرکز فروش بلیت در پایانه مسافربری شهید کاویانی و به صورت اینترنتی آغاز می‌شود.

وی گفت: اصلی‌ترین هدف اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه برای سفرهای نوروزی همشهریان رضایتمندی حداکثری مسافرین جاده‌ای با بهبود ایمنی و ارتقای سطح خدمات سفرها است.

کهریزی عنوان کرد: پیگیری و نظارت مستمر بر فروش بلیت‌های نوروزی با حضور کارکنان این اداره کل انجام می‌شود و 85 درصد ظرفیت ناوگان تحت پوشش برای ایام نوروز با رعایت ضوابط، مقررات و بخشنامه‌های مرتبط پیش فروش می‌شود.

وی از برگزاری جلسات مستمر با انجمن‌های صنفی فعال در حوزه مسافربری خبر داد و گفت: در این جلسات نسبت به انجام سرویس‌های منظم، جایگزینی ناوگان بجای ناوگانی که در مبدأ یا مقصد سفر به دلیل نقص فنی قادر به انجام سفر نیستند، توقف در هنگام اذان در نمازخانه‌ها و مجتمع‌های خدمات رفاهی موجود در محورهای مواصلاتی و غیره تأکید شده است.

سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه افزود: استان کرمانشاه دارای 176 دستگاه اتوبوس، 831 دستگاه مینی بوس و 1007 دستگاه سواری است که همگی برای انجام سفرهای نوروزی ساماندهی و پایش شده‌اند.

کهریزی از هموطنان خواست که تهیه بلیت‌های نوروزی خود را هرچه سریع تر انجام دهند و در صورت مشاهده هرگونه مشکل اهم از گران فروشی، عدم ارائه بلیت و غیره مشکلات را با سامانه 141 مرکز مدیریت راه‌ها به صورت شبانه مطرح کنند.

ارسال نظرات