خبرهای داغ:
شاهرود_ رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرمانده کل قوا گفت: تامین آب پایدار، فعال کردن فرودگاه، ایجاد گمرک مستقل و اجرای طرح‌های تصفیه فاضلاب در سفر ریاست جمهوری به شهرستان شاهرود پیگیری شود.
کد خبر: ۹۵۸۴۶۸۵
|
۱۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۰

پیگیری تامین آب، فعال کردن فرودگاه، ایجاد گمرک و اجرای طرح‌های تصفیه فاضلاب در شاهرودبه گزارش خبرنگار بسیج، حجت الاسلام علی سعیدی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شاهرود در حسینیه اعظم مدرسه قلعه این شهر با اشاره به به فرارسیدن ماه مبارک رمضان اظهار کرد: رمضان ماه برکت، رحمت، تقرب به ذات ربوبی و ماه ریزش گناهان و معاصی و همچنین تصفیه روح و جسم انسان است. مردم باید نسبت به این ماه توجه و عنایت خاصی داشته باشند.
امام جمعه موقت شاهرود ادامه داد: ۱۲ و ۱۳ فروردین همزمان با شب‌های قدر است مردم در این زمینه مراقبت کنند و حرمت این ماه را نگه دارند.
سعیدیدر بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به انتخابات در شاهرود و میامی، گفت: این انتخابات ویژگی خاصی از جهت حضور و نوع انتخاب داشت که این امر جای قدردانی از مردم دارد.
وی با بیان اینکه حضور ۴۱ درصدی مردم پای صندوق‌های رای حماسه‌ای دیگر خلق کرد، گفت: دشمنان به دنبال مشارکت ۱۰ تا ۱۵ درصدی بودند، اما مردم همیشه در صحنه با حضور خود جواب آن‌ها را دادند.
سعیدی به سفر آیت الله رییسی، رییس جمهور به استان سمنان در آینده‌ای نزدیک اشاره کرد و افزود: منتخب مردم خواسته‌های عمومی شاهرودی‌ها که مهمترین آن تامین آب پایدار، فعال کردن فرودگاه، ایجاد گمرک مستقل و اجرای طرح‌های تصفیه فاضلاب است را در این سفر یادآور شود.
وی با بیان اینکه در هر شهرستان سه محور امام جمعه، فرماندار و نماینده مجلس نقش‌آفرینی می‌کنند، ابراز کرد: اگر این سه محور یک دل و یک زبان و در کنار هم مسائل شهر را پیش نبرند، مردم ضرر می‌کنند.
امام جمعه موقت شاهرود با اشاره به اینکه این سه محور هر کدام جایگاه خود را دارند و نباید در امور یکدیگر دخالت کنند، افزود: قرار دادن هر چیز در جای خودش یکی از معانی عدالت است. امام جمعه، فرماندار و نماینده باید با همفکری و تعامل با یکدیگر به دنبال رفع مشکلات مردم باشند.
سعیدی با بیان اینکه آمریکا در ماجرای غزه نقش اساسی بازی می‌کند، افزود: پس از عملیات حماس، اوضاع رژیم صهیونیستی به‌هم‌ریخت و آمریکا با کمک‌های نظامی، سیاسی، مالی، رسانه‌ای و اطلاعاتی ورود پیدا کرد.
وی با اشاره به اینکه حمایت از تداوم کشتار مردم بی پناه غزه از دیگر نقش‌های آمریکا است، ابراز کرد: استکبار جهانی چندین بار قطعنامه شورای امنیت را وتو کرد و اجازه نداد که این جنگ تمام شود.
امام جمعه موقت شاهرود با بیان اینکه رژیم صهیونیستی عامل سلطه آمریکا و غرب در منطقه است، افزود: وابستگی کاندیدا‌های محافل آمریکا به صهیونیست‌ها و همچنین وجود بخش عمده‌ای از وزیران یهودی در کابینه بایدن از اهرم‌های فشار بر این دولت برای پشتیبانی از رژیم کودک‌کش محسوب می‌شوند.
سعیدی با بیان اینکه تبدیل غزه به یک سرزمین سوخته از اهداف کوتاه مدت آمریکا است، ادامه داد: تقسیم شمال و جنوب غزه از اهداف میان‌مدت و قیمومیت غزه به مصر، اردن، ترکیه یا عربستان و همچنین اداره فلسطین توسط سازمان ملل و در اختیار گذاشتن آن‌ها به محمود عباس و تشکیلات خودگردان از اهداف بلندمدت آمریکا در این منطقه است.
امام جمعه موقت شاهرود تصریح کرد: بزرگترین ضربه به پیکر نظامی، اطلاعاتی و هیمنه رژیم اشغالگر، انسجام وحدت در جبهه مقاومت، حملات به منافع آمریکا در منطقه، اشراف و کنترل انصارالله بر دریای سرخ و تنگه باب‌المندب، جلب توجه افکار عمومی جهان، به‌هم ریختن ائتلاف عبری و عربی است، مساله‌ای که اتفاق افتاد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار