خبرهای داغ:
رحیمی در گفتگو با بسیج خبر داد

اعزام ۹۰ نفر از خانواده‌های حوزه‌های محلات نهاوند به اردوی راهیان نور

همدان- جانشین فرمانده سپاه نهاوند گفت: در سال جاری چهار مرحله اعزام به مناطق عملیاتی جنوب و غرب کشور داشته‌ایم و در پنجمین مرحله نیز ۹۰ نفر از خانواده‌های حوزه‌های محلات شهرستان به اردوی راهیان نور اعزام شدند.
کد خبر: ۹۵۸۴۴۹۸
|
۱۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۶

میثم رحیمی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در نهاوند در حاشیه مراسم بدرقه کاروان راهیان نور با اشاره به اعزام خانواده‌های حوزه‌های محلات شهرستان به اردوی راهیان نور اظهار کرد: این خانواده‌ها در قالب ۲ اتوبوس به اردوی راهیان نور اعزام شدند.

وی بیان کرد: این خانواده‌ها در قالب اردوی راهیان نور از مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس در جنوب کشور شامل طلائیه، شلمچه، فکه، هویزه، دهلاویه و... بازدید می‌کنند.

جانشین فرمانده سپاه ناحیه نهاوند گفت: در سال جاری چهار مرحله اعزام به مناطق عملیاتی جنوب و غرب کشور داشته‌ایم و این پنجمین مرحله و آخرین مرحله در سال ۱۴۰۲ است که ۹۰ نفر از خانواده‌های حوزه‌های محلات شهرستان به این اردوی معنوی اعزام می‌شوند .

وی افزود: مناطق عملیاتی غرب و جنوب جزئی از تاریخ ایران عزیز است که باید رفت و دید، تا بدانیم چگونه امروز به اینجا و به این عزیت و افتخار رسیده‌ایم.

رحیمی با بیان اینکه این اردوها راهی برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه است، گفت: در این سفر معنوی خانواده‌ها و به خصوص جوانان و نوجوانان با سیره و روش زندگی شهیدان آشنا می‌شوند

وی عنوان کرد: اگر امروز ایران اسلامی عزت و اقتداری در منطقه دارد حاصل رشادت‌های جوانان این مرز و بوم است، جوانانی که از جان و مال خود گذشتند برای امنیت و آسایشی که امروز ما در آن به سر می‌بریم .

جانشین فرمانده سپاه ناحیه نهاوند گفت: امید است پس از برگشت از این سفر معنوی هر یک از زائران، یک افسر جنگ نرم و یک سفیر و راوی مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس شوند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار