خبرهای داغ:
استاندار کرمانشاه گفت: نامگذاری‌ پروژه‌های نهصت ملی مسکن به نام شهدا در حکم شناسنامه و بیانگر ارزشهای اعتقادی تاریخی و فرهنگی جامعه و هویت بخشی به آن پروژه خواهد بود.
کد خبر: ۹۵۸۴۰۴۸
|
۱۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، محمدطیب صحرایی استاندار کرمانشاه در جلسه شورای مسکن که در سالن شهید سلیمانی استانداری کرمانشاه برگزار شد، اظهار کرد: نامگذاری پروژه‌ها به نام شهدا در حکم شناسنامه پروژه‌ها است.

وی افزود: پروژه‌های نهضت ملی مسکن متناسب با ساکنان آن پروژه‌ها اعم از کارکنان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، نیروی انتظامی و ارتش به‌نام شهدای آنها نامگذاری شود.

استاندار کرمانشاه تصریح کرد: گرچه هرلحظه و ساعت ما مدیون نام و یاد این عزیزان است و این نامگذاری‌ها و هر نوع خدمات ما از باب لطف و وظیفه نیست، بلکه ادای دین به ولی نعمتان خود است.

وی گفت: همه اذعان دارند که زنده نگه داشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست ولی چگونه این مهم به منصه ظهور برسد مهم است و یکی از مصادیق آن، همین نامگذاری‌ها جهت زینت دائمی پروژه‌ها است.

استاندار کرمانشاه گفت: تا وقتی در این کشور نام شهیدان و ایثارگران محترم است و آحاد ملت و مسئولین برای شهید تکریم قائل هستند این ملت در برابر هیچ قدرتی شکست نخواهد خورد.

ارسال نظرات