خبرهای داغ:
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کرمانشاه گفت: ۲۱۵ خانوار روستایی دیگر در کرمانشاه از آب شرب سالم بهره مند شدند.
کد خبر: ۹۵۸۴۰۴۶
|
۱۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۱

رضا داودی در گفتگو با خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، از افتتاح پروژه آب رسانی به مجتمع روستایی در شهرستان کرمانشاه خبر داد و اظهار کرد: با بهره برداری از این پروژه آب شرب ۶ روستا با ۲۱۵ خانوار تأمین شد.

وی افزود: طرح جهاد آبرسانی به روستاهای دارای تنش آبی از مدت‌ها پیش آغاز شده و تاکنون تعداد زیادی از این روستاها در پوشش این طرح آبرسانی شده‌اند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه تصریح کرد: در همین راستا تکمیل و بهره برداری پروژه آب رسانی قلعه سلیمان خان در شهرستان کرمانشاه آغاز و ظرف مدت کوتاهی مورد افتتاح و بهره برداری قرار گرفت.

داودی به لزوم توسعه و اجرای طرح‌های آبرسانی به روستاهای دارای تنش، گفت: آبرسانی قلعه سلیمان خان از پنج مخزن با مجموع حجم ۴۵۰ متر مکعب و ۲ موتورخانه تشکیل شده و اجرای خط انتقال به طول ۱۵ هزار متر و اجرای ۶ هزار و ۱۴۵ متر شبکه توزیع را برعهده خواهد داشت.

اصلاح شبکه توزیع آب محله دولت آباد و خیابان سعدی کرمانشاه

وی در ادامه با اشاره به شکستگی رخ داده در لوله‌های خط انتقال آب در خیابان سعدی و محله دولت آباد، افزود: پس از اطلاع همکاران مستقر در مناطق یک و ۲ شهری مبنی بر هدر رفت آب تیم‌های عملیاتی به محل اعزام شدند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه یاد آور شد: در شهر کرمانشاه نیز در خیابان سعدی به دلیل وجود تأسیسات زیرزمینی و موانع طبیعی پس از اخذ مجوزهای لازم عملیات حفاری به طول ۲ متر با تعویض لوله و نصب ۲ عدد رابط شکستگی رخ داده مرتفع شد.

داوی عنوان کرد: در محله دولت آباد نیز که شکستگی لوله باعث قطع آب واحدهای مسکن مهر، دیزل آباد و شهرک‌های اسلامیه، تاکسیرانی و علوم پزشکی شده بود با اقدامات لازم مرتفع و آب لوله کشی شهروندان این مناطق هم وصل شد.

ارسال نظرات