خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه کرمانشاه؛
مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه کرمانشاه گفت: جهاد تبیین تا ظهور امام زمان(عج) ادامه دارد زیرا تقابل جبهه حق و باطل همواره وجود دارد و باید بدانیم جهاد تبیین به معنای روشنگری حقایق است.
کد خبر: ۹۵۸۳۸۹۱
|
۱۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، حجت‌الاسلام والمسلمین شمس الله جلیلیان صبح امروز دوشنبه در مراسم تجلیل از جهادگران تبیین استان کرمانشاه که در دانشگاه رازی کرمانشاه برگزار شد، اظهار داشت: در روز ۱۱ اسفندماه مردم ایران بار دیگر با حضور در پای صندوق‌های رأی حماسه آفریدند و عمل صالحی را در کارنامه خود به ثبت رساندند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه کرمانشاه گفت: رسانه‌های غربی با عصبانیت از حضور مردم در انتخابات یاد می‌کنند و این به معنای شکست نقشه‌های دشمن است و البته این حضور مردم مسئولیت مسئولان بیشتر می‌کند.

حجت‌الاسلام والمسلمین جلیلیان تصریح کرد: از تمام افرادی که زمینه مشارکت مردم در انتخابات را فراهم کرده و جهاد تبیین را برعهده گرفتند تشکر و قدردانی می‌کنیم.

وی ادامه داد: جهاد تبیین تا ظهور امام زمان(عج) ادامه دارد زیرا تقابل جبهه حق و باطل همواره وجود دارد و باید بدانیم جهاد تبیین به معنای روشنگری حقایق است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه کرمانشاه افزود: نیروهای مسلح کشور با بهره‌گیری از تمام امکانات قدرت بازدارندگی کشور را افزایش دادند و توانسته‌اند کشور را در مقابل تهدیدات حفظ کنند.

حجت‌الاسلام والمسلمین جلیلیان بیان کرد: جهاد تبیین فریضه‌ای واجب، فوری، قطعی و عینی است و بر تمام خواص جامعه مانند، اساتید دانشگاه و حوزه واجب است که نسبت به روشنگری حقایق اقدام کنند و حضرت زهرا (س) نمونه فردی است که جهاد تبیین را به ثمر رساندند.

وی اضافه کرد: حرکت امام حسین(ع) نیز در راستای جهاد تبیین و آگاهی مردم شکل گرفت زیرا در روز عاشورا نیز ایشان با خطبه‌های خود زمینه آگاهی مردم را فراهم کردند و همین روشنگری سبب ایستادگی مردم را در مقابل دشمن فراهم می‌کند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه کرمانشاه گفت: مهم‌ترین اقدام دشمن در جنگ نرم دشمنان هدف قراردادن اعتقادات و باورهای مردم است و وظیفه فرهیختگان در این عرصه روشنگری و جهاد تبیین است.

حجت‌الاسلام والمسلمین جلیلیان عنوان کرد: رهبر معظم انقلاب بر جهاد تبیین تاکید دارند و ما نیز باید برای عمل به منویات ایشان در این راستا گام برداریم زیرا خواست دشمن ناامید کردن مردم است.

ارسال نظرات