تشکر سپاه ثارالله علیه السلام از حماسه حضور مردم در انتخابات

سپاه ثارالله علیه السلام استان کرمان با صدور بیانیه از حماسه‌ی حضور پرشور مردم ولایتمدار استان کرمان در انتخابات یازدهم اسفندماه 1402 تقدیر کرد.
کد خبر: ۹۵۸۳۳۹۱
|
۱۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان،

سپاه ثارالله استان کرمان با صدور پیامی خلق حماسه ۱۱اسفند را تبریک و از حضور باشکوه مردم قدردانی کرد 

متن پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
ملت عظیم الشأن و شگفتی آفرین دیار حاج قاسم
خسته مباد گامهای استوارتان، سربلند باد پرچم همت و آزادگی تان، درود خدا بر عزم راسخ و بصیرت بی همتایتان که همیشه در لحظه‌ی نیاز،‌ صحنه رویارویی با بد دلان و بدخواهان را عرصه‌ی پیروزی حق میسازد و نمایشگاهی از عزت و عظمت می آراید.
دیگر بار ، اراده‌های برخاسته از اقیانوس بیکران ملت سرافراز ایران به خروش آمد و ۱۱ اسفند را در تاریخ انقلاب اسلامی جاودانه کرد. روزی که مردم مومن، زمان شناس و با بصیرت دیار حاج قاسم در لبیک به فرامین رهبر فرزانه انقلاب اسلامی حضوری پرشور و حماسی در پای صندوق های رأی داشته و ضمن ادای تکلیف دینی و ملی، جلوه‌های زیبا و بیادماندنی دیگری از حماسه، وحدت، بصیرت و همبستگی را خلق کرده و اوج پایبندی و وفاوداری یک ملت به نظام و آرمان های مقدس انقلاب اسلامی را در مقابل دیده‌گان جهانیان جلوه‌گر ساختند و پروژهٔ بی‌سابقهٔ تحریم انتخابات که از پارسال توسط دشمنان خارجی و دنباله‌های داخلی آن‌ها طراحی شده بود با مشارکت همگانی ناکام ماند.

آری ملت شریف ایران و دراین میان مردم ولایتمدار دیار کریمان پایتخت مقاومت جهان اسلام با حضور پرشور، گسترده و غرورانگیز در انتخابات ۱۱ اسفند برگ زرین دیگری بر تاریخ افتخارات ملت ایران ثبت کردند و خلق این حماسه موجب خنثی شدن توطئه دشمنان، امنیت و اقتدار کشورمان خواهد شد.

از این رو، به پاس این حضور آگاهانه، پرشور و غرورانگیز از شما مردم فهیم و آگاه به ویژه مردم نجیب استان کرمان که با احساس مسئولیت هوشمندانه و در جهت صیانت از دستاوردهای انقلاب اسلامی، میراث گرانبهای امام راحل عظیم الشان و شهدای عالیمقام در لبیک گویی به فرامین و تاکیدات عزت آفرین مقام عظمای ولایت، به میدان آمدید، خاضعانه و صمیمانه تشکر و قدردانی می کنیم و امیدواریم این مجلس با همکاری دولت انقلابی و مردمی در تراز انقلاب اسلامی، گام های موثری برای شکوه، عظمت و اقتدار ملت ایران بردارد و مروج مکتب سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی باشد.


همچنین از زحمات کلیه عوامل دست اندرکار برگزاری انتخابات در استان اعم از: اعضای ستاد انتخابات استان و شهرستان، هیات‌های اجرایی، نظارت، بازرسی، فرمانداران، یگان های نظامی، انتظامی و بسیجیان عزیز و نیز نامزدها و طرفداران آنها، اصحاب پرتلاش رسانه به ویژه رسانه ملی و سایر اشخاص و عواملی که با تلاش و همراهی خود، زمینه برگزاری انتخاباتی سالم، قانونمند، پرشور و باشکوه در استان را فراهم کردند، عرض تشکر داشته و از خداوند منان اقتدار، عزت و سربلندی روزافزون نظام مقدس جمهوری اسلامی، رهبری فرزانه و مردم غیور و همیشه در صحنه را مسالت داریم.

سرتیپ دوم پاسدار محمدعلی نظری فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان
علی عربپور مسول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ثارالله کرمان

ارسال نظرات
آخرین اخبار